۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۰

حجت الاسلام روستا آزاد:

هنوز به جایگاه مطلوب در عرصه تبلیغ نرسیده‌ایم

هنوز به جایگاه مطلوب در عرصه تبلیغ نرسیده‌ایم

قم - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فعالیت در عرصه تبلیغ نوین و اطلاع رسانی را از نیازهای بسیار فوری عنوان کرد و گفت: هنوز به مرتبه مطلوب در عرصه تبلیغ مسائل دینی نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید روستا آزاد در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم که قبل از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام گلزاده بسیار تقدیر کرد با بیان اینکه تاسیس و تثبیت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین از فعالیت‌های برجسته وی است، گفت: ادامه داد: طی نظر رئیس دفتر تبلیغات تصمیم گرفته شد که از حجت الاسلام گلزاده در اداره کل حراست دفتر تبلیغات ا استفاده شود.

وی افزود: طی پنج سال گذشته، مرکز ملی پاسخگویی، رشد بسیار خوبی داشته است و آقای جعفری نقش بزرگی را در آن جا ایفا کرده ‌است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز کرد: فعالیت در عرصه تبلیغ نوین و اطلاع رسانی، از نیازهای بسیار فوری است و هنوز در همان نقطه 20 سال گذشته قرار داریم.

تاکنون حضور مبلغان در عرصه مجازی نمود نداشته است

وی تاکید کرد که لازم است نیازها و توانمندی‌های مبلغان را پیگیری کنیم و اولویت‌هایی در نحوه حضور مبلغان در عرصه فضای مجازی داشته باشیم.

حجت الاسلام روستا آزاد با تاکید بر شناخت حوزه فضای مجازی تصریح کرد: حضور مبلغان در فضای مجازی کم نیست، اما متاسفانه در فضای مجازی هیچ نمودی ندارد و علت آن نبود هم افزایی و شناخت از فضای مجازی است که لازم است در این مورد به سند جامعی برسیم و پژوهش‌های خود را افزایش دهیم.

لزوم ایجاد سند جامع از فعالیت در عرصه مجازی

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: لازم است نیازها و توامندی‌ها و ظرفیت‌های خود را بررسی کنیم تا به سند جامعی برسیم و امید است آقای جعفری در این مورد ما را یاری کند.

کد خبر 2224320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha