۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

فرزانه به مهر خبر داد:

15 طرح هادی در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح و اجرا می شود

15 طرح هادی در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح و اجرا می شود

بوشهر – خبرگزاری مهر:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 15 طرح هادی در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فرزانه صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر 17 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 47 میلیارد و100 میلیون ریال افتتاح و اجرا که از این تعداد 15 پروژه طرح هادی است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل افتتاح و اجرای طرح‌های هادی و مسکن شهری است که در شهرستان‌های عسلویه، گناوه، دشتی و دیر افتتاح و اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: از این تعداد ۱۱ طرح هادی افتتاح و  چهار طرح هادی نیز عملیات اجرایی آنها با حضور مسئولین شهرستان‌ها آغاز خواهد شد که بیشترین این طرح‌ها در شهرستان کنگان خواهد شد.

فرزانه همچنین از افتتاح دو پروژه مسکن شهری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل حسنیه شهدا و خانه عالم است که اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه‌ها از محل استانی، ملی و رهبری است.

وی بیان کرد: در شهرستان دشتی نیز شش طرح هادی با اعتبار 14 میلیارد و 600 میلیون ریال در روستاهای زلزله‌زده کردلان، چاهگاه، سنا، دهوک، سرمک و علی آباد کاکی است مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
 

کد خبر 2224886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha