۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷

کیخایی به مهر خبر داد:

پرواز حجاج همدانی به مدنیه از ترمینال قدیمی فرودگاه انجام می شود

پرواز حجاج همدانی به مدنیه از ترمینال قدیمی فرودگاه انجام می شود

همدان - خبرگزاری مهر همدان: مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه در حال حاضر پروازهای حج از فرودگاه داخلی ترمینال انجام می شود، گفت: به زودی پرواز های حج از ترمینال قدیمی فرودگاه انجام می شود.

علی کیخایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر پرواز های حج از همدان به فرودگاه مدینه از ترمینال داخلی و اصلی فرودگاه انجام می شود که ظرفیت بالایی ندارد اما ترمینال قدیمی فرودگاه همدان بازسازی شده و با تجهیز این ترمینال به تسمه نقاله حمل بار، در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه ترمینال قدیمی فرودگاه همدان ظرفیت 300 نفر را دارد، عنوان داشت: پرواز های حج از فرودگاه همدان به فرودگاه مدینه از 9 دی ماه آغاز شده و با هواپیمای پهن پیکر ایرباس 600-300 از ترمینال داخلی و اصلی فرودگاه همدان انجام می شود.

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به اینکه از زمان آغاز پرواز های حج تا کنون شش پرواز به مدینه انجام شده است، ابراز داشت: ظرفیت هر پرواز بیش از 270 نفر بوده که بنا به تعداد کاروان ها تعداد افرارداعزامی در هر پرواز متفاوت است.

کیخایی با بیان اینکه استقبال از پرواز های حج بسیار بالا بوده است، عنوان داشت: پروژه برج تکنیکال بلاک فرودگاه همدان نیز در مرحله سازه سازی قزار دارد و با مساعد شدن شرایط آب و هوا مراحل بعدی ساخت پروژه ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان نیز به خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره زمستانی همدان تخفیف های  ویژه ای در انجام پرواز ها لحاظ شده و پرواز همدان به مشهد با 30 درصد تخفیف انجام می شود.

حسن اسلامیان گفت: پروازهای فوق سبک با تخفیف 30 درصد و ثبت نام متقاضیان در دوره‌های آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک نیز با تخفیف 10 درصد انجام می شود.

 

کد خبر 2224966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha