۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

منصور ابراهیم زاده:

صبای قم از بازیکنان باتجربه سود می‎برد/ همدلی راز موفقیت راه آهن است

صبای قم از بازیکنان باتجربه سود می‎برد/ همدلی راز موفقیت راه آهن است

سرمربی تیم راه آهن سورینت با بیان اینکه تیم فوتبال صبای قم از بازیکنان باتجربه‎ای سود می‎برد، گفت: با تمام مشکلاتی که در این چند وقت اخیر برایمان به وجود آمده، همدلی باعث موفقیت‎های ما شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم راه آهن سورینت در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل صبای قم با بیان این مطلب، افزود: در بازی‎های آینده وضعیت بالا و پایین جدول از حساسیت زیادی برخوردار است؛ چه آنهایی که در جایگاه بالا هستند و چه آنها که در انتهای جدول قرار دارند تلاش می‎کنند تا با کسب امتیازات لازم، موقعیت خود را بهبود ببخشند. ما دو بازی حیاتی دیگر داریم که باید بازیکنانم را آماده کنم تا از این مرحله به سلامت بگذریم.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال نتایج بسیار خوبی در بازی‎های اخیر هستیم و اگر چه مشکلات فراوانی داریم اما تلاش می‎کنیم با همدلی و اتحاد با یکدیگر، بازی‎های آینده را که در پیش  داریم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

ابراهیم زاده، صبای قم را یک تیم بسیار خوب توصیف کرد و افزود: صبای قم از هافبک  و مهاجمان باتجربه ای سود می‎برد و در راس آنها مهاجمی بازی می‎کند  که سال‎هاست یکی از آقای گل های ایران است. این تیم همچنین از خط دفاع باتجربه‎ای برخوردار است و توانسته در هفته‎های گذشته نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی راه آهن در خصوص محرومان و مصدومان تیم خود نیز گفت: خوشبختانه برای این بازی مصدوم و محروم نداریم و تمام نفراتمان را کاملا در اختیار داریم.

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که آیا لغو اردوی تیم ملی باعث متضرر شدن تیم ملی ایران خواهد شد یا خیر، گفت: فوتبال ما هم جدای از سایر تیم های حاضر در جام جهانی نیست و هر تیمی که پای به این مسابقات می‎گذارد، به دنبال موفقیت است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بازی‎های تدارکاتی خوبی انجام دهیم و در روزهایی که به "فیفا دی" معروف است می‎توانیم بازیکنانمان را در اختیار گرفته و بازی‎های تدارکاتی بسیار خوبی را انجام دهیم اما من اعتقاد دارم که لغو اردوهای کوتاه مدت نمی‎تواند خللی در کار تیم ملی ایجاد کند.

ابراهیم زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا راه آهن امید به ماندن در لیگ برتر را دارد یا خیر، گفت: همه ما صبح که از منزل خارج می‎شویم با امید زنده هستیم و مطمئن باشید ما هم به امید ماندن در لیگ برتر در مسابقات پایانی حضور پیدا خواهیم کرد.

کد خبر 2225061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha