۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۵۹

هادیان:

یادواره سرلشکر شهید خلبان یاسینی برگزار می‌شود/ نامگذاری میادین بوشهر به نام شهدای پایگاه هوایی

یادواره سرلشکر شهید خلبان یاسینی برگزار می‌شود/ نامگذاری میادین بوشهر به نام شهدای پایگاه هوایی

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: نخستین یادواره سرلشکر شهید خلبان یاسینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ مهدی هادیان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به مناسبت 19 بهمن‌ماه روز نیروی هوایی ارتش نمایشگاهی از آخرین تجهیزات پدافند و آفند نیروی هوایی در بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر خواستار بازدید عموم مردم از این نمایشگاه شد و اضافه کرد: به همنی مناسب نمایشگاه فرهنگی نیز برگزار می‌شود که این نمایشگاه‌ها در پایگاه شهید یاسینی بوشهر برپا می‌شوند.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهید سرلشکر خلبان سید علی‌رضا یاسینی، فرماندهان و ۸۴ شهید خلبان و پرسنل پایگاه هوایی بوشهر خبر داد و افزود: این یادواره روز هفدهم بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن سینما سلامت پایگاه هوایی و حسینیه گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شوند.

نامگذاری میادین بوشهر به نام شهدای پایگاه هوایی

هادیان با اشاره به حضور فرماندهان نیروی هوایی، خانواده شهیدان یاسینی،‌ دوران و فکوری در این مراسم، بیان داشت: به همین مناسبت مراسم خاطره‌گویی دوران جنگ نیز توسط پیشکسوتان پایگاه هوایی بوشهر در مساجد، دبیرستان‌ها،‌ دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سال‌های آینده در دیگر استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود، افزود:  شهید سیدجلال توکلی از پایگاه هوایی بوشهر نخستین شهید نیروی هوایی در کشور بود که به همین منظور نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی در بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به آماده‌شدن تندیس شهید یاسینی در سال 93، اضافه کرد: برخی از میادین شهر بوشهر به نام شهدای پایگاه هوایی نام‌گذاری می‌شوند و یک خیابان نیز به نام شهید یاسینی نامگذاری می‌شود.

کد خبر 2225231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha