۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

یاری به مهر خبر داد:

پرسپولیس مشهد بدون سرمربی داماش گیلان را هفت تایی کرد

پرسپولیس مشهد بدون سرمربی داماش گیلان را هفت تایی کرد

مشهد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بانوان مشهد از پیروزی پر گل تیمش در مقابل تیم فوتسال داماش گیلان خبر داد و اظهار کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس امروز توانستند با انجام یک بازی خوب و هماهنگ میهمان شان را با نتیجه 7-2 شکست دهند.

شهناز یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حالی که بنده به عنوان سرمربی بالای سر تیم نبودم و بازیکنانم را به صورت تلفنی ارنج و هدایت کردم اما در نهایت با تلاش بازیکنان تیم نتیجه خوب برای پرسپولیس  رقم خورد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در حالی توانستند میهمانشان داماش گیلان را با نتیجه پر گل 7-2 شکست دهند که در یک هفته گذشته فقط یک جلسه تمرین کرده اند و در بازی امروز هم بنده روی نیکمت سرمربی گری تیم حضور نداشته ام.

سرمربی تیم پرسپولیس مشهد بیان کرد: بنده شب گذشته به مریم رضا پور کاپیتان تیم زنگ زدم و از طریق وی توصیه های فنی را به دیگر بچه ها گوشزد کردم ضمن اینکه یکی دو تغییر نسبت به بازی با آبادان در تیم ایجاد کرده و به بچه ها تاکید کردم اگر می خواهید مشکلات تیم حل شود باید پیروز از این مسابقه بیرون بیایید که خدا را شکر بچه ها هم چیزی کم نگذاشتند.

وی با بیان اینکه  همه بازیکنان تیم در موفقیت امروز پرسپولیس نقش داشتند اظهار کرد: مرضیه توفیقی نسب زننده دو گل از هفت گل پرسولیس در بازی امروز بود و فاطمه شریف، سارا شیربیگی، مریم رضا پور، زهرا ربیعی و مهسا نظری نیز هر کدام یک گل برای تیم مان به ثمر رساندند. 

یاری با اشاره به مسابقه هفته آینده تیمش در مقابل تیم پرسپولیس تهران تاکید کرد: تا زمانی که مشکلات تیم برطرف نشود بنده حاضر به بازگشت به تمرینات تیم پرسپولیس نخواهم بود.

مسابقه فوتسال تیم های پرسپولیس مشهد و داماش گیلان ظهر امرو و در چارچوب مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان کشور در مشهد برگزار شد.

 

 

کد خبر 2225466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha