۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱

کرانچار پس از شکست سپاهان:

اخراج بازیکن ما درست نبود/ پرسپولیس با شایستگی به پیروزی رسید

اخراج بازیکن ما درست نبود/ پرسپولیس با شایستگی به پیروزی رسید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: حریف ما موقعیت های زیادی ایجاد کرد و با شایستگی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پس از شکست 2 بر صفر شامگاه امروز جمعه تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقه خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. پرسپولیس نیمه اول را با احتیاط شروع کرد هر چند که دو تیم همین شرایط را داشتند. تا زمان گل اول هر دو تیم در تلاش بودند که بتوانند به گل برسند که این شانس به پرسپولیس رسید و آنها به گل اول دست پیدا کردند اما بعد از آن تغییر خاصی در بازی ایجاد نشد. بعد از این گل بازی شرایط مساوی داشت که پرسپولیس به گل دوم رسید و سرنوشت بازی رقم خورد.

وی ادامه داد: بعد از آن پرسپولیس سعی کرد بازی را اداره کند تا آن اتفاق در دقیقه 37 رخ داد. فکر می کنم هیچ تماسی بین مهدی شریفی و بنگر ایجاد نشد اما آن کارت قرمز باعث شد که تیم ما در موقعیت پایین تری نسبت به پرسپولیس قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در نیمهم دوم ما سعی کردیم با دو تعویض و آوردن غلامی و نویدکیا انرژی دیگری به تیم بدهیم که در این کار موفق بودیم. می خواستیم یا به تساوی برسیم یا به پیروزی برسیم. البته پرسپولیسی ها هم تلاش می کردند که به گل سوم و چهارم برسند که البته در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستند با گل های بیشتری به پیروزی برسند.

کرانچار در ادامه افزود: با نتایجی که در این هفته رقم خورد شرایط تیم ها در بالای جدول خیلی تغییر نکرد. باید به پرسپولیسی ها هم تبریک بگویم که خیلی خوب بازی کردند و توانستند با شایستگی به پیروزی برسند. آنها موقعیت های زیادی داشتند که می توانستند گل های دیگری هم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: پرسپولیس با شایستگی به پیروز شد و در نیمه دوم شانس های زیادی برای پیروزی داشت. باید به بازیکنان خودم هم تبریک بگویم که خیلی خوب بازی کردند و می توانستند حتی با زدن گل های عقب افتاده بازی را به تساوی بکشانند. با این حال اعتقاد دارم سناریو در پنج هفته پایانی لیگ همچنان در ابهام خواهد بود و تکلیف قهرمانی هنوز مشخص نیست.

وی در مورد اینکه بعد از مدتها هواداران فوتبال زیبایی را شاهد بودند گفت: اهمیت مسابقه ایجاب می کرد که ما با یک تفکر هجومی وارد مسابقه شویم و به صدر جدول نزدیکتر شویم. پرسپولیس هم دنبال همین هدف بود و می خواست با پیروزی در این بازی به صدر جدول نزدیکتر شود و عقب نماند. هر دو تیم بعد از اخراج بازیکن ما به وضعیتی رسیدند که باید حمله می کردند. پرسپولیس باید با تفاضل گل بیشتری به پیروزی می رسید که احمدی در چند مورد خوب عمل کرد.

زلاتکو کرانچار در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی کدام تیم را بیشتر می دانید گفت: استقلال و فولاد نسبت به تیم های دیگر فاصله دارند اما آنها بازی های رودررویشان باقی مانده است. آنها شانس شان از دیگران بیشتر است اما اگر مرتکب اشتباه شوند ممکن است شانس برای پرسپولیس و سپاهان دوباره باز شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اظهار نظر کی روش که گفته بود نیاز نیست وی قوانین وی را یادش بدهد گفت: من به هیچ عنوان نمی خواستم ایشان را با قوانین فیفا آشنا کنم بلکه تنها نظر خودم را اعلام کردم. من که نمی توانم کاری کنم. تنها درخواست ما این بود که با تقویم فیفا هماهنگ باشیم و برنامه لیگ ایران را با برنامه فیفا هماهنگ کنند.

کد خبر 2225593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha