۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۴۱

گزارش تصویری - تشریحی؛

طرح جدید "سانتیاگو برنابئو" رونمایی شد/ بهترین ورزشگاه جهان برای رئالی‎ها

طرح جدید "سانتیاگو برنابئو" رونمایی شد/ بهترین ورزشگاه جهان برای رئالی‎ها

رئیس باشگاه رئال مادرید گفت در نظر دارد ورزشگاه "سانتیاگو برنابئو" را به بهترین ورزشگاه جهان تبدیل کند. "فلورنتینو پرز" در نظر دارد با هزینه‎ای بالغ بر 400 میلیون یورو، ورزشگاه قدیمی رئال مادرید را بازسازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس باشگاه رئال مادرید گفت قصد دارد ورزشگاه "رئال مادرید" را با کمک یک شرکت آلمانی تبدیل به برترین ورزشگاه جهان کند. هزینه ای که برای بازسازی ورزشگاه جدید سانتیاگو برنابئو در نظر گرفته شده 400 میلیون یورو خواهد بود.

ورزشگاه جدید سانتیاگو برنابئو را شرکت آلمانی GMP با همراهی دو موسسه بازرگانی L-35 و Ribas & Ribas بازسازی خواهد کرد. این پروژه جدید سه سال به طول خواهد انجامید. سقف ورزشگاه جدید متحرک خواهد بود.

"فلورنتینو پرز" گفت: اکنون چالش جدیدی از راه رسیده است. می‎خواهیم سانتیاگو برنابئو را بهترین ورزشگاه جهان کنیم. ما متعهدیم تا به دارایی باشگاه و آنچه از آن باقی می‎ماند بیفزاییم. بنابراین باید توان اقتصادی خود را بالا ببریم. می‎توانیم در محیطی که باعث افزایش رقابت می‎شود، به حرکت خود ادامه دهیم. بی تردید این پروژه جایگاه ما را ارتقا می‎دهد و از شهری که به آن می‎بالیم، یک نشان تجاری می‎سازد.

"فولک‎وین مارگ"، مالک شرکت GMP، گفت: قصد داریم برنابئو را به پیشرفته ترین ورزشگاه قرن بیست و یکم تبدیل کنیم. این سازه بی شک مهم ترین پروژه دوران کاری ما به حساب می‎آید.


نمای گرافیکی ورزشگاه با تصویر گلزنی "زین الدین زیدان" در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لورکوزن


تصویر ورزشگاه جدید رئال مادرید در شب


نمایی دیگر که موقعیت این ورزشگاه در روز را نشان می‎دهد


نمای داخلی ورزشگاه به همراه فروشگاه‎هایی که در نظر گرفته شده است


نمای نزدیک و بیرونی ورزشگاه جدید "سانتیاگو برنابئو"

کد خبر 2225739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
      0 2
      ورزشگاه جدید باشگاه ریال ک قراره در سال 2017افتتاح بشه بهترین وشیک ترین وپرهزینه ترین ورزشگاه جهان لقب میگیره. البته ب گفته رییس باشگاه قدرتمند ریال... واقعا ازش پیداست ک خیلی شیک ومجهزه.