۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان؛

حسن‌زاده دبیر شورای پژوهش و فناوری وزارت ورزش و جوانان شد

حسن‌زاده دبیر شورای پژوهش و فناوری وزارت ورزش و جوانان شد

محمد تقی حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، به عنوان دبیر و عضو شورای پژوهش و فناوری وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم محمود گودرزی محمد تقی حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، به عنوان دبیر و عضو شورای پژوهش و فناوری وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

درحکم محمود گودرزی آمده است:« در راستای تحقق و اجرایی نمودن سیاست‌های جزء 1 بند م ماده 224 قانون برنامه پنجم، براساس آئین نامه و دستورالعمل اجرایی بند 116 قانون بودجه سال 1392 کل کشور جنابعالی بعنوان "عضو و دبیرشورای پژوهش و فناوری وزارت ورزش و جوانان" منصوب می‌شوید.

امید است با برنامه ریزی، حضور فعال و هماهنگی با سایراعضای محترم شورا با توجه به مفاد ماده سه آئین نامه شورای پژوهش و فناوری وزارت در بررسی، کنترل، تصویب و نظارت طرح ها و فعالیت‌های تحقیقاتی پژوهشی براساس مقررات مربوط در اجرای سیاست‌ها، اهداف و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی را ظل توجهات حضرت ولی(عج) خداوند متعال خواستارم.»

 وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه، عبدالحمید احمدی، سید مناف هاشمی، حبیب هنری، نصرالله سجادی و رباب شهریان را به عنوان اعضای شورای پژوهش و فناوری وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

کد خبر 2226086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha