۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

نام سیدمهدی شجاعی به هیئت نظارت بر نشر کتاب بزرگسال بازگشت

نام سیدمهدی شجاعی به هیئت نظارت بر نشر کتاب بزرگسال بازگشت

شورای عالی انقلاب فرهنگی با تصحیح اشتباه خود در اطلاع‌رسانی اسامی اعضای هیئت نظارت بر نشر کتاب در حوزه بزرگسال، بر حضور سید مهدی شجاعی در این هیئت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تصویب اعضاء هیئت نظارت بر نشر کتاب در حوزه بزرگسالان و کودک و نوجوان در شورای عالی انقلاب فرهنگی و حضور نداشتن نام سید مهدی شجاعی در میان فهرست منتشر شده که در هفته پایانی شائبه‌هایی را در این زمنیه به وجود آورده بود، روابط عمومی این شورا با ارسال خبری به روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی خود به اشتباه در اطلاع رسانی در این زمینه اذعان کرد.

در خبر ارسالی از سوی این شورا آمده است:

در جلسه 741 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی اعضای جدید هیئت نظارت بر نشر كتاب در حوزه بزرگسالان و كودك و نوجوان انتخاب شدند.

بر پایه همین گزارش، آقایان احمد واعظی، محمدعلی مهدویراد، محمدتقی سبحانی، رضا مختاری، علیرضا اعرافی، محمود گلزاری، عماد افروغ، علیرضا صدرا، صادق آئینه‌وند، محسن مومنی، علی معلم دامغانی، سید مهدی شجاعی، حسین كچوئیان، محمود آذربایجانی، مهدی خاموشی و خانم فریبا علاسوند به عنوان اعضای هیئت نظارت بر نشر كتاب بزرگسال و آقایان محسن چینیفروشان، جواد محقق، مظفر سالاری، عبداله حسن‌زاده، و خانم مهنوش مشیری نیز به عنوان اعضای هیئت نظارت بر نشر كتاب كودك و نوجوان انتخاب شدند.

گفتنی ‌است، پیش‌‌تر نام سیدمهدی شجاعی در خبر مربوطه قید نشده بود.

کد خبر 2226100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha