۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

رقابت تیمهای اول و سوم لیگ برتر والیبال/ متین به دنبال ثبت پانزدهمین پیروزی

رقابت تیمهای اول و سوم لیگ برتر والیبال/ متین به دنبال ثبت پانزدهمین پیروزی

ورامین - خبرگزاری مهر: هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز یکشنبه پیگیری می شود که در حساس ترین دیدار تیم های اول و سوم لیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که تنها چهار هفته به پایان رقابت های لیگ باقی مانده است و همه تیم ها تلاش دارند تا با ارتقای جایگاه خود، به مرحله پلی آف لیگ برتر برسند.

 شاید حساس ترین دیدار هفته نوزدهم را بتوان بازی تیم های متین ورامین و میزان خراسان رضوی دانست، جایی که تیم مشهدی کار بسیار دشواری را در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین پیش رو دارد و باید مقابل تیمی صف آرایی کند که در دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال، همه حریفان را با قاطعیت شکست داده و توانسته است ضمن جبران نتایج دور رفت، اکنون بر صدر جدول رقابت ها تکیه بزند.

بازی دور رفت دو تیم نیز بسیار حساس و نفس گیر دنبال شد و در حالی که متین تا پیش از هفته هشتم و رویارویی با شاگردان قوچان نژاد همواره حریفان را به راحتی شکست می داد اما مقابل تیم باانگیزه میزان مشهد دچار مشکل شد و در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو به نماینده مشهد باخت و همین شکست سبب شد تا متین ورامین از دوران اوج خود فاصله بگیرد به همین خاطر این دیدار جنبه انتقام هم برای شاگردان دانیله بانیولی دارد.

بدون شک نقطه قوت تیم متین ورامین، تماشاگران متعصب و پرشور ورامینی هستند که در هر بازی از ساعت ها قبل به ورزشگاه آمده و همه حریفان را دچار سردرگمی می کنند به طوری که به گفته سازمان لیگ تیم متین ورامین یکی از پرشورترین تماشاگران لیگ امسال را به خود اختصاص داده است.

تیم میزان مشهد که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال تیم متوسطی بود و بازی های پرفراز و نشیبی را ارائه کرد، در این فصل از رقابت ها با حفظ سرمربی خود، بسیار با انگیزه و مقتدر ظاهر شد و توانست با پیروزی مقابل غول های والیبال ایران تا رده سوم رقابت های لیگ پیش آمده و بالاتر از تیم هایی نظیر پیکان تهران و کاله مازندران قرار گیرد.

تیم میزان مشهد به ورامین می آید تا با برتری مقابل شاگردان دانیله بانیولی ضمن رسیدن به امتیازهای متین ورامین خود را به عنوان مدعی عنوان قهرمانی مطرح کند اما در طرف مقابل تیم متین نیز سعی دارد تا با برتری مقابل میزان فاصله امتیازی خود را با این تیم به شش امتیاز افزایش دهد و حاشیه امنی برای خود ایجاد کند.

متین ورامین سال گذشته با جمعی از بازیکنان جوان و با تجربه شگفتی ساز مسابقات لیگ برتر والیبال شد و توانست در اولین حضور خود در این مسابقات مقام نائب قهرمانی را کسب کند و نائب قهرمانی فصل گذشته انتظار را از این تیم لیگ برتری بسیار بالا برده است و هواداران متین امسال از تیمشان قهرمانی مسابقات را می خواهد.

متین ورامین برای لیگ امسال با جذب ستارگان مطرح والیبال ایران، خط و نشان جدی برای سایر حریفان کشیده و از اکنون بسیاری از کارشناسان متین ورامین را شانس اول کسب عنوان قهرمانی می دانند و جذب ستارگانی نظیر محمد موسوی، سعید معروف، شهرام محمودی، نصر اصفهانی و احسن الله شیرکوند و تمدید قرارداد محسن عندلیب، نیکولوف و میرزاجانپور در کنار هدایت دانیله بانیولی انتظارات را از متین بالا برده است.

متین ورامین بازی‌های لیگ برتر امسال را بسیار خوب آغاز کرد و در بازی های نخست همه حریفان را با اقتدار شکست می داد و با فاصله در صدر جدول تکیه زد و همه کارشناسان تصور می کردند که تیمی نمی تواند جلوی متین ورامین بیاستد اما در اواخر نیم فصل نخست تیم متین به یکباره افت کرد و با سه شکست متوالی صدر جدول را به باریچ اسانس کاشان سپرد.

اما هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، هفته ای بود که بار دیگر متین ورامین به دوران اوج خود بازگشت و شاگردان دانیله بانیولی توانستند سایپا قعر جدولی را شکست داده و بار دیگر امید را به اردوی تیم متین ورامین بازگردانند.

شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، کاله مازندران، تیم مدعی باریچ اسانس و سایپا و جواهری گنبد نیز در بازی های دور برگشت یکی پس از دیگری مغلوب قدرت نمایی بازیکنان ملی پوش متین ورامین شدند و این پیروزی ها سبب شد تا فاصله شش امتیازی متین با صدر جدول کاهش پیدا کرده و در پایان هفته هجدهم این تیم متین باشد که بر صدر جدول تکیه بزند.

دانیله بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار متین ورامین در حاشیه دیدار با امام جمعه ورامین هدف این تیم را کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به بازی های آسیایی دانست و بیان داشت که با تلاش بازیکنان به این هدف می رسد.

حال باید منتظر ماند و دید که بازی با میزان خراسان، می تواند سکوی پرشی برای رسیدن تیم متین به بازی های آسیایی باشد یا باز هم رقابت در صدر جدول فشرده تر خواهد شد.

در پایان هفته هجدهم تیم های متین ورامین و باریچ اسانس کاشان با 40 امتیاز رده های اول و دوم را در اختیار دارند و میزان خراسان نیز با توجه به برتری خود با 37 امتیاز در تعقیب این دو تیم است.

کد خبر 2226160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha