۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۰۵

احمدی:

انتقال آب دریای خزر اشتباه و غیرکارشناسی است

انتقال آب دریای خزر اشتباه و غیرکارشناسی  است

چالوس - خبرگزاری مهر: نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، مطالعه انتقال آب از دریای خزر به دیگر استانها را یک اشتباه و کاری غیرکارشناسی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی شامگاه شنبه در نشست مسئولان شهرستان چالوس گفت: درحالی در برخی  مناطق استان مازندران از جمله شهر هچرود با تانکر آبرسانی می شود، چطور باید آباد دریای خزر را منتقل کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین انتقال آب چالوس و سرآبرود به هراز نیز با مشکل مواجه است و چرا باید کار غیرکارشناسی انجام دهیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس یادآورشد: در آستانه تعطیلات عید هستیم و برای پل سردآبرود با وجود هه پیگیریها، اتفاقی نیفتاده است.

احمدی به تصویب قانون یک فوریتی تعیین تکلیف اراضی 10 هکتاری استان اشاره کرد و گفت: حدود 953 قطعه 10 هکتاری در منطقه داریم که قرار شد 20 درصد آن به بخش آموزش، بهداشت و صنعت تخصیص داده شود.

وی با گرامیداشت دهه فجر گفت: در عظمت انقلاب اسلامی همین بس که تمامی شبکه های رسانه ای غرب و جهان، در وصف آن می گویند دو ابرقدرت بزرگ جهاد دچار واهمه و ترس شدند.

احمدی با اشاره به توافقات ژنو گفت: پنج کشور که حق وتو دارند، غنی سازی را حق مسلم ایران اسلامی دانستند.

وی با اشاره به اینکه زمان، زمان خاصی است، عنوان کرد: نباید شکاف بین ما افتد و کسی که جلوتر از امام حرکت کند، کار اشتباهی کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه میزان بودجه عمرانی کم است، اظهار داشت: باید از اعتبارات نهایت استفاده شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس یادآورشد: دغدغه ما این است که بیمه افراد را یکسان سازی کنیم و مجلس در این زمینه تلاش خواهد کرد و 12 هزار میلیارد ریال به بخش سلامت تخصیص یافته است.
 

کد خبر 2226593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha