۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۰۲

با پیروزی برابر حریف سپاهان؛

النصر قهرمان جام حذفی عربستان شد

النصر قهرمان جام حذفی عربستان شد

تیم فوتبال النصر با پیروزی برابر الهلال، حریف سپاهان اصفهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال عربستان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار پایانی رقابتهای جام حذفی عربستان موسوم به جام ولیعهد عربستان، شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد و تیم النصر با کسب برتری 2 بر یک مقابل تیم سرشناس الهلال، به عنوان قهرمانی دست یافت.

در ابتدا این تیم الهلال بود که با گل دقیقه 2 ناصر الشمرانی از تیم النصر جلو افتاد اما گل بخودی سلطان الدعایه، بازیکن الهلال، در دقیقه 26 باعث شد که نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد. النصر در نیمه دوم نیز یک بار دیگر در دقیقه 58 توسط محمد السهلاوی از روی نقطه پنالتی به گل رسید و برتری 2 بر یک خود را تا پایان 90 دقیقه بازی حفظ کرد تا جام قهرمانی این رقابتها را از آن خود کند.

فصل گذشته نیز این دو تیم به فینال این مسابقات راه یافته بودند که در آن دیدار، الهلال در ضربات پنالتی به برتری رسید و قهرمان شد و بدین ترتیب، امسال النصر انتقام فصل قبل را از الهلال گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، الهلال عربستان در گروه D با تیم‌های سپاهان اصفهان، الاهلی امارات و السد قطر همگروه است. همچنین تیم النصر هم اکنون صدرنشین لیگ برتر عربستان نیز هست و شش امتیاز با تیم دوم جدول یعنی الهلال فاصله دارد.

کد خبر 2226675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha