۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

در دهه فجر/

20 تیم پزشکی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شود

20 تیم پزشکی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شود

یاسوج – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از اعزام 20 تیم پزشکی به مناطق محروم استان در دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رنجبر صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: این تیم های پزشکی به مدت سه روز در مناطق محروم استان حضور یافته و به مداوای بیماران می پردازند.

وی افزود: 14 تیم پزشکی در شهرستان بویراحمد،  سه تیم در گچساران و سه تیم پزشکی در شهرستان کهگیلویه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی به مردم مناطق محروم ارائه خواهند داد.

رنجبر همچنین از افتتاح هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد 510میلیون ریال در دهه فجر خبرداد.

وی این پروژه های افتتاحی را شامل پنج باب خانه بهداشت  در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی و یک باب پایگاه مقاومت در روستای "دل غک" و دو باب خانه عالم در بخش "سرفاریاب" و روستای "کره شهبازی" شهرستان چرام عنوان کرد.

رنجبر عنوان کرد: کلنگ زنی کتابخانه خیرآباد گچساران با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال از مهمترین طرح های کلنگ زنی در این دهه است.

وی بیان داشت: همچنین 20 هزار جوجه 50 روزه در بین متقاضیان طرحهای اقتصاد مقاومتی در سطح استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طی دو سال گذشته 82 پروژه محرومیت زدایی در سطح استان توسط بسیج سازندگی سپاه فتح استان اجرا شده است.

وی یادآور شد: 9 مصلی در شهرهای مختلف استان و چهار یادمان شهدای گمنام در شهرستانهای دنا ،باشت کهگیلویه و لنده  نیز در دست اجراست که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

 

کد خبر 2226710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha