۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

نظمی در گفتگو با مهر:

اولویت تراکتور قهرمانی جام‌حذفی است/ قرارداد سه ماهه به درد نمی‌خورد

 اولویت تراکتور قهرمانی جام‌حذفی است/ قرارداد سه ماهه به درد نمی‌خورد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید اولویت اصلی این تیم با سرمربی جدید، قهرمانی در جام حذفی و قرار گرفتن بین سه تیم اول لیگ برتر است. وی همچنین می‌گوید قرارداد سه ماهه با اولیویرا به درد نمی‌خورد ولی برای خریدن زمان مجبور به بستن این قرارداد شده‌اند.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قرارداد رسمی تونی اولیویرا با باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: امروز مراسم معارفه تونی برگزار شد. او از بازیکنان خواست تا به او فرصت بدهند تا نسبت به تیم شناخت کاملی پیدا کند. کارهای اداری صدور کارت وی در فدراسیون فوتبال هم انجام و کارت تونی برای نشستن روی نیمکت در بازی با فولاد هم صادر شد.

وی با بیان اینکه فقط پسر تونی اولیویرا به تراکتورسازی اضافه شده است، گفت: قرار شد مربی دروازه‌بان‌ها هم مهدی ثابتی باشد چون تونی از او شناخت خوبی دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره انتقادهایی که نسبت به کوتاه بودن مدت قرارداد تونی اولیویرا با این باشگاه می‌شود، گفت: هم ما و هم تونی قبول داریم که قرارداد سه ماهه به درد نمی‌خورد ولی ما برای خریدن زمان مجبور شدیم فعلا این قرارداد را امضا کنیم. یکی از بندهای قرارداد تونی این است که در صورت توافق دو طرف در پایان فصل، این قرارداد برای سال آینده تمدید خواهد شد. به هر حال ما الان نیازی نداریم که وارد قرارداد فصل آینده شویم.

نظمی با بیان اینکه مبلغ قرارداد تونی برای سه ماه، 150 هزار دلار است، گفت: ما از این میزان قرارداد، هیچ چیزی به تونی نداده‌ایم. وی حدود 500 هزار دلار از فصل گذشته از تیم ما طلب داشت که خودم دو سوم این طلب را به وی دادم ولی از قرارداد امسال پولی به این مربی پرداخت نکردیم.

وی همچنین در خصوص اهداف تراکتورسازی با حضور تونی، گفت: برای ما قهرمانی در جام حذفی در اولویت است. همچنین از سرمربی جدید خواستیم تراکتور در لیگ برتر جزو سه تیم اول جدول قرار بگیرد. همچنین برای لیگ قهرمانان آسیا هم برنامه داریم.

نظمی در پایان گفت: امیدوارم هواداران با حضور تونی به ورزشگاه‌ برگردند. موانع در تیم تراکتورسازی حل شده و هواداران به وظیفه خود برای حمایت از تیم عمل می‌کنند تا سردی ورزشگاه را با حضورشان گرم کنند.

کد خبر 2227114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha