۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵

آیت الله دری:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین نقش انقلاب دربیداری ملت هاست

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین نقش انقلاب دربیداری ملت هاست

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین نقش ارزنده انقلاب اسلامی در بیداری ملت ها علیه نظام استکباری و سلطه است.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در جمع نیروهای مسلح استان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در 35 سال گذشته تبیین شود.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار بوده و به هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان این نظام مقدس با آگاهی و هوشیاری کامل گوش به فرمان رهبری عالی قدر نظام است.

امام جمعه اراک به نقش و جایگاه مهم و اساسی ولایت فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : دشمنان با توطئه ها و دسیسه های خود درصدد ضربه زدن به این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند که با پیروی از ولایت فقیه و رهبری می توان نقشه های آنان را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم به پیروزی رسیده و با هدایت های مقام معظم رهبری ادامه حیات داده در تصمیم گیری های دنیا اثر گذار بوده و نقش کلیدی دارد.

سردار مهدی صدیقی فرمانده سپاه روح الله هم با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آورده دستاوردهای ایران اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: همه ما مدیون خون شهدا و امام راحل هستیم و باید با پیروی از ولایت راه آنان را ادامه دهیم.

کد خبر 2227197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha