۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۲۹

چراجی:

سوخت رساني در دماي زير صفر در گيلان/ بارش برف شديد 20 تا 25 سانتي متري در استان

سوخت رساني در دماي زير صفر در گيلان/ بارش برف شديد 20 تا 25 سانتي متري در استان

رشت - خبرگزاری مهر: مدیر شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گيلان از سوخت رساني در دماي زير صفر به مردم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین چراجی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد بحران استان افزود: همزمان با كاهش 20 درجه اي هواي گيلان در روزهاي اخير كه بارش برف شديد 20 تا 25 سانتي متري را در شهرستان هاي استان به همراه داشته عمليات سوخت رساني نيز با سرعت بيشتري در حال انجام است.

وی اظهارداشت: مسئولان شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان با پيش بيني مسدوديت راه هاي انتقال سوخت در بخش هاي وسيعي از استان به ویژه مناطق كوهستاني و سخت گذر نظارت بيشتري را در هفته اخير بر انتقال و توزيع فرآورده اعمال كرده و تاكيد بر تامين، ذخيره سازي و توزيع سوخت فروشندگي ها به ویژه اين مناطق را در صدر برنامه هاي كاري خود قرار داده اند.

مدیر شرکت نفت گفت: براساس اطلاعات واصله از انبار نفت گيلان به عنوان قلب تپنده شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه و هفت ناحيه فعال در شهرستان هاي رشت، انزلي، آستارا، رودسر، رودبار، لاهيجان، فومن و دو نمايندگي فروش در شهرستان هاي تالش و صومعه سرا به عنوان شريان هاي اصلي سوخت رسان و همچنين 624 باب فروشندگي كه 55 باب آن در مناطق سخت گذر مستقر هستند به عنوان مويرگ هاي سوخت رسان به استان، عمليات سوخت رساني بطور 24 ساعته و بدون وقفه در سراسر این خطه در حال انجام است.

وی افزود: ميزان نفت سفيد توزيع شده در چند روز اخير در سراسر استان ( از دهم تا سيزدهم بهمن ) يك ميليون و 635 هزار ليتر بوده و همچنين در همين زمان ميزان مصرف بنزين هفت ميليون و 390 هزار ليتر ، نفتگاز شش ميليون و 750 هزار ليتر در سراسر استان بوده است.

چراجی اظهارداشت: در بخش توزيع بنزين، نفتگاز و سی ان جی نيز عمليات نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مشتريان در جايگاه هاي عرضه فرآورده هاي نفتي استان در قالب طرح گلگشت همزمان با سراسر كشور در حال اجراست و در آن تكريم ارباب رجوع، ارائه سوخت با كيفيت و كميت استاندارد، موارد ايمني و زيست محيطي و ساير استانداردها مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اجراي مرحله نخست طرح گلگشت نوروزي كه از هفتم تا هفدهم ماه جاري در استان در حال اجراست در مجموع 81  باب جايگاه مورد ارزيابي قرار مي گيرد كه از اين تعداد 19 باب دومنظوره و 27  باب تك منظوره و سی ان جی هستند.

کد خبر 2227586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha