۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۴۲

درخواست کتبی از فدراسیون کشتی ایران؛

روسها با شش آزادکار به جام تختی می‌آیند/ حضور تیم آمریکا منتفی شد

روسها با شش آزادکار به جام تختی می‌آیند/ حضور تیم آمریکا منتفی شد

مسئولان کشتی داغستان روسیه پس از اطلاع از سطح کمی و کیفی مطلوب رقابتهای جام تختی امسال، تصمیم گرفتند با ارسال درخواست کتبی به فدراسیون کشتی ایران در این تورنمنت بین المللی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، اهالی کشتی روسیه که مدتهاست رغبتی به حضور در تورنمنت های داخلی ایران نشان نمی دهند این بار با توجه به سطح بالای رقابتهای جام تختی و همچنین ایجاد روابط و همکاری های بیشتر با اهالی کشتی ایران تصمیم گرفتند با 6 آزادکار به ایران بیایند.

اسداله رضایی مسئول ستاد برگزاری رقابتهای بین المللی جام تختی با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: مسئولان کشتی داغستان روسیه از طریق سلمان قادری درخواست کتبی خود را برای ما ارسال کردند و در نظر دارند با 6 آزادکار در جام تختی شرکت کنند. ما نیز طبق جلسه ای که با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی داشتیم با این مساله موافقت کرده و هم اکنون با جدیت پیگیری تدارکات حضور این تیم در جام تختی هستیم.

به گفته رضایی اقدامات لازم برای صدور روادید این کشتی گیران داغستانی ادامه دارد و به محض رفع این مشکل، می توان شاهد حضور آزادکاران روسی در رقابتهای جام تختی امسال باشیم.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی با اشاره به عدم حضور تیم امریکا در جاک تختی گفت: دعوت نامه رسمی ما به فدراسیون کشتی امریکا ارسال شد اما این تیم بنا به دلایلی که به ما هم اعلام نکردند در رقابتهای جام تختی امسال حضور نمی یابندو به هر حال ما سعی خود را برای حضور هر چه بیشتر تیم های خارجی می کنیم و مطمئنا در سالهای آینده شاهد حضور پرتعداد تیم های مطرح خارجی خواهیم بود.

تاکنون 15 تیم خارجی برای حضور در رقابتهای جام تختی اعلام آمادگی کرده اند که با اضافه شدن تیم داغستان ، تعداد مدعیان خارجی به 16 تیم می رسد.

رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام تختي طی روزهاي 17 و 18 بهمن ماه در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود.

کد خبر 2227600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha