۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

گزارش میدانی مهر؛

تداوم ازدحام مردم در روز دوم توزیع سبد کالا/ صف‌های طولانی همچنان پابرجاست

تداوم ازدحام مردم در روز دوم توزیع سبد کالا/ صف‌های طولانی همچنان پابرجاست

خبرگزاری مهر- گروه اقتصادی: روز دوم ارایه سبد کالایی نیز باز هم با استقبال و ازدحام مردم مقابل فروشگاه‌های منتخب توزیع کننده این سبد مواجه شده است در حالی که مسئولان اعلام کرده‌اند چنانچه لازم باشد زمان توزیع را تمدید خواهند کرد و بنابراین، مردم وقت خود را در صف‌های طولانی تلف نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از ارایه سبد کالایی به مردم نیز همچنان با استقبال مواجه شده و صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌های منتخب توزیع کننده این سبد، پابرجاست، این در حالی است که هنوز 13 روز از زمان قانونی توزیع این سبد کالایی باقی مانده و مسئولان نیز اعلام کرده‌اند که اگر لازم باشد، زمان را تمدید می کنند.

البته معمولا این ازدحام در ساعات ابتدایی هر روز صورت می گیرد و اگر در ساعات پایانی روز مراجعه به فروشگاه‌ها صورت گیرد، حتما ازدحام به شکل ساعات ابتدایی روز نخواهد بود، این در حالی است که اعلام شده است که تا هر ساعتی که فروشگاهها باز باشند، موظف به ارایه سبد کالا هستند.

به هرحال، روز دوم در شرایطی در حال سپری شدن است که با خبر شب گذشته علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرار است که تمامی کارگران و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی این سبد کالا را دریافت کنند.

این در شرایطی است که بانکها مشمولان دریافت سبد کالا را سرگردان کرده اند و البته این را هم گفته اند که ظرف دو هفته آینده، قرار است شماره کارت‌ها در سامانه هدفمندی یارانه‌ها به صورت خودکار به روز رسانی شود.

گزارش خبرنگاران مهر از سراسر کشور حکایت از صف‌های طولانی به ویژه در تهران دارد. در همین حالف بهمن حاج‌علی، مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با بیان اینکه چنانچه هر یک از شهروندان مشمول دریافت سبد کالا، به هر دلیلی نتوانند سبد کالایی خود را در مرحله اول دریافت کنند، حتما دو سبد را در اسفندماه تحویل خواهند گرفت و جای نگرانی نیست.

وی می افزاید: مردم نگران نباشند و وقت خود را در صف های طولانی تلف نکنند.

کد خبر 2227768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha