۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

بازوند خبر داد:

70 کلاس درس توسط بنیاد برکت در مناطق محروم لرستان احداث می شود

70 کلاس درس توسط بنیاد برکت در مناطق محروم لرستان احداث می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان از احداث 70 کلاس درس توسط بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 70 کلاس درس توسط بنیاد برکت در مناطق محروم استان لرستان احداث می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر بیان داشت: به طور حتم بیش از 80 درصد رکود موجود در بخش مسکن مهر با اجرای این طرح رفع و شاهد رونق صنعت ساخت و ساز و افزایش ارزش افزوده در این بخش خواهیم بود.

استاندار لرستان با اشاره به اجرای پروژه کمربندی شهر بروجرد عنوان کرد: همچنین پیگیری لازم برای اجرای پروژه فرودگاه این شهرستان نیز در حال انجام است.

بازوند از پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: همچنین اجرای پروژه راه آهن دورود - بروجرد از دیگر اقدامات مهم  در دستور کار برای رشد و توسعه اقتصادی لرستان است.

وی تصریح کرد: رفع محرومیت از شهرستانهای استان به خصوص شهرستان دلفان و احداث خانه های عالم، بهداشت، فضاهای آموزشی و توسعه راههای ارتباطی روستاهای استان به خصوص شهرستان نورآباد از جمله برنامه های جدی مدیریت استان است.

استاندار لرستان همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های چهار خطه استان تاکید کرد و گفت: در این راستا تسریع در اجرای طرح چهارخطه خرم آباد - نورآباد - چهار خطه الشتر-  نورآباد و محور فیروزآباد به الشتر در دستور کار قرار گرفته شده است.
 

کد خبر 2227799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha