۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

حیدری تاکید کرد:

ایجاد شرایط لازم برای ماندگاری پزشکان متخصص در استان بوشهر

ایجاد شرایط لازم برای ماندگاری پزشکان متخصص در استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تلاش برای ایجاد شرایط لازم برای ماندگاری پزشکان متخصص در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامرضا حیدری صبح دوشنبه در آئین بهره‌برداری از طرح‌های دهه مبارک فجر در شهرستان دیلم اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در برخی از نقاط استان بوشهر داریم، عدم ماندگاری پزشکان متخصص است که گاها مشکلاتی را ایجاد می‌کند و با کمبود پزشک مواجه می‌شویم.

وی اضافه کرد: تلاش‌های بسیار زیادی را برای افزایش میزان ماندگاری پزشکان به ویژه پزشکان متخصص در استان بوشهر انجام داده‌ایم که ایجاد امکانات مناسب و رسیدگی به امکانات رفاهی پزشکان در این زمینه تاثیرگذار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در سال‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته شاهد توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم که چندین طرح بزرگ درمانی طی یک سال اخیر در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: بهداشت و درمان در بهبود وضعیت زندگی مردم تاثیر بسیار زیادی دارد و به عنوان یکی از شاخص‌های بسیار مهم توسعه محسوب می‌شود که تلاش داریم زمینه را برای توسعه زیرساخت‌های این بخش بیش از پیش فراهم کنیم.

هزینه سه میلیارد ریالی برای ساخت واحدهای مسکونی پزشکان در دیلم

حیدری با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی پزشکان در دیلم، اضافه کرد: این طرح دارای سه میلیارد ریال هزینه بوده است که از محل اعتبارات دو درصد نفت تامین شده است و دارای شش واحد در دوطبقه است که 571 متر مربع مساحت دارد.

وی از اختصاص این واحدهای مسکونی به پزشکان عمومی و متخصص بیمارستان دیلم خبرداد و افزود: عملیات اجرایی این طرح سال گذشته به پایان رسید و در حال حاضر اماده بهره‌برداری است.

لازم به ذکر است که استاندار بوشهر به همراه دیگر مسئولان استان از بخش‌های مختلف بیمارستان دیلم بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای این بیمارستان قرار گرفتند.

استاندار بوشهر در این بازدید با اشاره به کمبود آمبولانس در این بیمارستان، دستور داد تا یک آمبولانس به این بیمارستان اختصاص یابد.

کد خبر 2227831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha