۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

اصفهانیان:

ارتقای سطح کیفی داوری در استان‌ها اولویت دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال است

ارتقای سطح کیفی داوری در استان‌ها اولویت دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور گفت: ارتقای سطح کیفی داوری در استان های مختلف در اولویت برنامه های دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال است

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون اصفهانیان صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست توجیهی داوران فوتسال استان بوشهر به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه اظهار داشت: تلاش داریم با برگزاری دوره های مختلف آموزشی، سطح داوران را در کشور بالا ببریم.

وی از تلاش برای ارتقای سطح داوری در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور خبر داد و اضافه کرد: یکی از اولویت‌های دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال تلاش برای ارتقای سطح کیفی داوری در استان های مختلف است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: برنامه ریزی‌های مختلفی را در این راستا انجام داده‌ایم و با برگزاری برنامه‌های مختلف در استان‌ها و شهرستان‌ها تلاش داریم تا به این هدف برسیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم نسل جدیدی را برای داوری در فوتبال کشور تربیت کنیم، بیان داشت: دوره های مختلف داوری در رشته‌های فوتبال و فوتسال در استان‌های مختلف کشور برگزار کرده‌ایم که با استقبال خوبی همراه بوده است.

اصفهانیان با تقدیر از نگاه جدی سازمان منطقه اقتصادی و انرژی پارس به ورزش و فوتبال تصریح کرد: این دوره که در عسلویه برگزار شده دارای شرایط بسیار خوبی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بوده است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به ممانعت دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال از دوره های که از سطح کمی و کیفی پایینی برخوردار است خبر داد و گفت: توجه به کیفیت برگزاری دوره‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم.

کلاس توجیهی داوران فوتسال استان بوشهر با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری کمیته داوران کشور و به مدرسی استاد صدرالدین موسوی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
 

کد خبر 2227853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha