۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

سعید زرین‌فر به‌عنوان معاون منابع انسانی استاندار بوشهر معارفه شد

سعید زرین‌فر به‌عنوان معاون منابع انسانی استاندار بوشهر معارفه شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، سعید زرین‌فر به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی استاندار بوشهر معارفه و از خدمات محمدحسین زارع تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر بعدازظهر دوشنبه در این آئین با تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مردم انتظارات بسیار زیادی از دولت‌مردان برای ایجاد تغییر و تحول در بخش‌های مختلف دارند و مسئولان باید همه تلاش خود را در این راستا به کار بگیرند.

سعید زرین‌فر با اشاره به برخی از اهداف و برنامه‌های خود برای فعالیت در استانداری بوشهر، اضافه کرد: عدالت را در هه عرصه‌ها به ویژه در بخش استخدامی، اداری رعایت خواهیم کرد و با بهبود شیوه‌ها و ارتقای سطح دانش کارکنان شاهد بهبود کارکردها خواهیم بود.

وی از تلاش برای توسعه اجرای دولت الکترونیک در استان بوشهر خبر داد و افزود: انتظار داریم با تلاش همه کارکنان بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم و شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم باشیم.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ادامه داد: از مهمترین سیاست‌های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر می‌توانیم رعایت عدالت اداری و استخدامی و توسعه آموزش‌ها را نام ببریم.

سلامت کاری مهمترین اولویت زارع در دوران خدمت بود

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر بوشهر نیز در این آئین با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در جشن‌های دهه فجر به عنوان بزرگترین جشن ملی ملت ایران فراهم کنیم و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به آنها معرفی کنیم.

محمد موسوی در ادامه، دهه فجر را به عنوان بزرگترین حادثه در قرن اخیر عنوان کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا شاهد برگزاری برنامه‌های مناسب و باشکوهی در این ایام باشیم و برگزاری مطلوب این برنامه‌ها وظیفه همگانی است.

وی با تقدیر از خدمات محمدحسن زارع در هشت سال خدمت در معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری بوشهر، بیان داشت: سلامت کاری را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های زارع در دوران خدمتی ایشان یاد کرد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر بوشهر ادامه داد: سعید زرین‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت استاندار بوشهر دارای تجربه مناسب در عرصه‌های مختلف است و شاهد خدمات بسیار خوبی از سوی ایشان در زمان خدمت بوده‌ایم.

لازم به ذکر است که در این آئین سعید زرین‌فر به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی استاندار بوشهر معارفه شد و از خدمات محمدحسین زارع تقدیر شد.

یادآور می‌شود که مراسم رسمی تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در روزهای آینده با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود که محمدحسین زارع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر پس از 35 سال خدمت استعفای خود را تقدیم استاندار بوشهر کرد که با این استعفا موافقت شد.

کد خبر 2228296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha