۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

مدیر آل اشپورت در گفتگو با مهر:

فیفا اجازه طرح نفشه ایران روی پیراهن تیم ملی را نداد

فیفا اجازه طرح نفشه ایران روی پیراهن تیم ملی را نداد

مدیر شرکت آل اشپورت در خاورمیان با تاکید بر اینکه فیفا طرح دیگری از پیراهن کشورها را برای جام جهانی نمی پذیرد گفت: ما قصد داشتیم طرح نقشه ایران را روی پیراهن حک کنیم که فیفا آن را نپذیرفت.

وحید جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقادهایی که نسبت به طرح پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی مطرح شده است بیان کرد: این لباس برای جام جهانی نهایی شده است و دیگر جایگزینی وجود ندارد. تیم ملی ایران قطعا با این لباس در جام جهانی به میدان خواهد رفت.

وی اضافه کرد: شک نکنید که این لباس ایران در جام جهانی خواهد بود. همه توافقات لازم با فدراسیون فوتبال و فیفا در این باره انجام گرفته و باید عنوان کنم که برای نخستین بار است که یک کشور با نمادی از حیوان روی پیراهن خود در جام جهانی به میدان می‌رود. امیدوارم که زمانی ایران با این پیراهن در برزیل به میدان می‌رود نسل این یوزپلنگ در کشورمان منقرض نشده باشد.

مدیر آل اشپورت با اشاره به برندهای معتبر جهانی عنوان کرد: آدیداس، نایکی و پوما این طرح را روی پیراهن نمی‌زنند چونکه خود برند هستند. البته آنها شاید این کار را درباره کشوری مثل مکزیک انجام دهند چونکه از این طریق دست کم 500 هزار دست لباس را به فروش برساند.

جعغری در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما ابتدا قصد داشتیم طرح نقشه ایران را روی پیراهن ایران حک کنیم که فیفا آن را نپذیرفت. اما درباره یوزپلنگ مجوز کتبی از فیفا و فدراسیون ایران داریم. هر چند برخی رسانه‌ها به مسایل حاشیه‌ای مراسم معرفی پیراهن تیم ملی پرداختند ولی تیم ملی با این طرح بازی خواهد کرد.

وی درباره مشکلات با کی روش خاطرنشان کرد: کی روش مربی بزرگی است ولی او با فدراسیون ایران قراداد دارد و وقتی فدراسیون جشن می‌گیرد او باید حاضر باشد ولی نه خودش آمد و نه به بازیکنان اجازه این کار را داد. این در حالی است که در مراسم معارفه پیراهن تیم‌هایی مثل اسپانیا و آرژانتین هم بزرگانی مثل کاسیاس و مسی شرکت می‌کنند.

کد خبر 2228633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha