۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

ابراهیم خانی خبر داد:

محورهای مواصلاتی همدان باز است

محورهای مواصلاتی همدان باز است

همدان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان گفت: راه‌های اصلی و روستایی همدان باز است و تنها به دلیل بارش برف و برودت هوا بیشتر راه‌ها لغزنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول ابراهیم خانی پیش از ظهر سه شنبه در ستاد مدیریت بحران شهرستان همدان ادامه داد: رانندگان باید به نکات ایمنی در این روزها توجه خاص داشته باشند و چراغ خودروهای خود را روشن و وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: گروه راهداری شهرستان همدان در حال نمک ‌پاشی جاده‌های لغزنده و برف روبی معابر و جاده‌ها است و آمادگی نیروهای خدمات رسان راه و شهر سازی به حدی بوده که هیچ مشکلی جدی در محور های مواصلاتی شهرستان همدان به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه راه های روستایی شهرستان همدان نیز باز بوده و تردد در آن انجام می شود، بیان داشت: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد کمبود اعتبار برای برای تهیه نمک و ماسه و تجهیزات و زنجیر وسایل نقلیه استفاده شده در بازگشایی راه ها است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان با بیان اینکه تا کنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای باز گشایی و پاکسازی معابر و راههای همدان هزینه شده است، ابراز داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان با 14 اکیپ و 32 دستگاه تجهیزآلات و برف روب به مردم شهرستان همدان خدمت رسانی می کند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان نیز در این جلسه گفت: شهرداری همدان ستاد عملیاتی خود را از مهرماه آغاز کرده و در حال حاضر با 120 دستگاه انواع تجهیزات مانند لودر، نمک پاش،گریدر و سایر دستگاه ها برای تردد در مسیرها به شهروندان خدمت رسانی می کند.

حسین خانجانی با بیان اینکه از ابتدای بارش ها تاکون هشت هزار تن ماسه برای راه های شهر همدان استفاده شده است، بیان داشت: شهرداری همدان در نیمه نخست زمستان تا کنون هیچ مشکلی در بازگشایی و پاکسازی معابر داخل شهر همدان نداشته است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری از ساعت چهار و نیم صبح برای پاکسازی معابر و بزگشایی راه ها اقدام می کنند، اظهار داشت: نیروهای شهرداری به طور همزمان کار خود را در 16 مسیر داخل شهر همدان آغاز کرده و محور ها و راه های اصلی شهر را باز و پاکسازی می کنند.

خانجانی با بیان اینکه نیروهای امداد و آتشنشانی نیز در زمستان آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارند، گفت: نیروهای آتش نشانی با 160 نفر نیرو و 42 دستگاه خودرو آتشنشانی آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران هستند.




 

کد خبر 2228760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha