۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

جانباز:

45 روستای غرب مازندران همچنان بی آب هستند

45 روستای غرب مازندران همچنان بی آب هستند

تنکابن - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هم اکنون 45 روستای غرب استان مازندران با مشکل قطعی آب آشامیدنی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جانباز ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 145 روستا دچار قطع آب و برق بودند، اظهار داشت: درحال حاضر مشکل 100 روستای منطقه برطرف شده است.

وی قطع برق را دلیل خروج منابع تامین آب منطقه از مدار اعلام کرد و گفت: با تامین 13 دستگاه دیزل ژنراتور سیاراز استانهای معین، نسبت به رفع مشکلات برخی مناطق اقدام شده است و هم اکنون حدود 60 درصد منابع آبی برقدار هستند.

وی از وصل برق آب 10 شهر غرب استان از نور تا رامسر خبر داد و گفت: بیشترین مشکل قطع آب در نشتارود و شیرود است.

جانباز با اشاره به وضعیت شهر تنکابن افزود: درحال حاضر 100 درصد شهر دارای آب آشامیدنی است و 15 هزار مشترک این شهر مشکلی ندارند و در شیرود نیز مشکل تامین آب سه هزار و 800 مشترک رفع شده است.

وی ادامه دارد: مشترکان نشتارودی همچنان با قطع آب مواجه هستند و نیروهای خدمات رسان به دلیل معضل تردد و بازگشایی معابر هنوز به این شهر نرسیدند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور همچنین از توزیع 48 هزار بطری آب معدنی در بین مردم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه احتمال قطع آب تا پایداری شبکه وجود دارد، نیاز است تا مردم نسبت به پوشش کنتورهای آب اقدام مناسب انجام دهند.

کد خبر 2228971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha