۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸

فرکی پس از حذف فولاد:

حرف‌های کی‌روش انگیزه کریمی را زیاد کرده بود/ به خودمان باختیم

حرف‌های کی‌روش انگیزه کریمی را زیاد کرده بود/ به خودمان باختیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مشکل اصلی و علت باخت از تراکتورسازی فقط خودمان بودیم چون بازیکنانم خسته بودند و تلاششان از بازیکنان حریف کمتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: صعود تیم فوتبال تراکتورسازی به فینال جام حذفی را تبریک می‌گویم. آنچه که از تیم فولاد انتظار داشتیم، امروز دیده نشد. دلایلش هم مشخص است. بازیکنان ما خسته بودند و شرایط زمین هم برای تیم ما خوب نبود.

وی با اشاره به سرمای هوا، خاطرنشان کرد: ما به سرمای هوا و کیفیت پایین زمین باختیم. تراکتورسازی هم روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. می‌توانستیم در این بازی بازنده نباشیم.

سرمربی تیم فولاد در ادامه تاکید کرد: به من اطلاع دادند گل تراکتورسازی مشکوک به آفساید بود. ان شاءالله که اینطور نباشد. اگر هم گل آفساید باشد که کاری نمی‌توان کرد. به هر صورت به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

فرکی با تاکید بر اینکه چیزی برای گفتن ندارد، یادآور شد: ما پرونده جام حذفی را بستیم. تمرکز ما روی مسابقات لیگ و موفقیت در این بازی‌هاست. به نظرم در بازی امروز، مشکل اصلی خودمان بودیم. ما در روز خوبمان ظاهر نشدیم و این روند تا دقیقه آخر هم ادامه داشت چون بازیکنانم خسته بودند و تلاششان از تیم حریف کمتر بود.

وی همچنین با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ و مشکلاتی که برای تیم ملی و باشگاه‌ها ایجاد شده، گفت: اتفاقاتی که رخ داده کل فوتبال را متضرر می‌کند. قبل از آنکه کاری انجام دهیم باید به فکر برنامه ریزی باشیم. متاسفانه در ایران اینگونه نیست. ما اول عمل می‌کنیم و بعد برنامه ریزی صورت می‌گیرد. تنها تفاوت ما با فوتبال دنیا هم همین است. همه با این وضعیت متضرر خواهند شد.

فرکی ادامه داد: وقتی در فوتبال ما شفاف سازی نمی شود و کسی مسئولیت قبول نمی کند همین مشکلات پیش می آید و هیچ کس نمی تواند حق را تشخیص دهد به همین خاطر است که روی یکسری مسائل سرپوش گذاشته می شود.

وی با اشاره مجدد به عملکرد بد بازیکنانش در بازی با تراکتورسازی گفت: ما امروز روز خوبی نداشتیم و کل بازیکنانم خوب نبودند باید 5- 6 بازیکن دیگر را هم تعویض می کردم. اگر مثل مسابقات قبلی بودیم به راحتی تراکتور را شکست می دادیم.

وی همچنین با انتقاد از صحبت های کارلوس کی روش درباره علی کریمی که روز قبل از بازی با فولاد با تراکتورسازی مطرح شد، گفت: انگیزه ای که کی‌روش به کریمی داد به ضرر ما تمام شد. کی روش به عنوان یک مربی حرفه ای نباید صحبتی را عنوان می کرد که باعث شود کریمی با انگیزه باشد. کی روش می توانست فردا این صحبت ها را مطرح کند.

سرمربی فولاد خاطر نشان کرد: من چهار بازی گذشته تراکتورسازی را دیدم ولی کریمی امروز بازیکن دیگری بود و نقش زیادی در بازی با فولاد داشت. انتظارم از یک مربی حرفه ای مثل کی روش در فوتبال آماتور ما این است که زمان هایی را برای اظهارنظر انتخاب کنند که مناسب باشد.

وی در پایان با بیان اینکه گلایه ای از کی روش ندارد، گفت: دوست داشتم این صحبت ها قبل از بازی عنوان نمی شد چون واقعا در عملکرد کریمی موثر بود و وی روز خوبی داشت. امیدوارم همیشه کریمی اینطور باشد او دوست صمیمی من است و از خدا می خواهم او در آینده هم موفق باشد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز سه شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت و با یک گل از این تیم شکست خورد.

کد خبر 2229196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha