۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۵۳

تیموریان تاکید کرد:

مقابل مس سهل انگار بودیم/ فکر نمی‌کردم ببازیم

مقابل مس سهل انگار بودیم/ فکر نمی‌کردم ببازیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مقابل مس فرصت‌های خوبی داشتیم تا گل برتری با بزنیم ولی سهل انگار بودیم و نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان بعد از شکست تیم فوتبال استقلال برابر مس کرمان در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعا فکر نمی‌کردم مقابل مس کرمان شکست بخوریم. بازی متعادل و خوبی را انجام دادیم ولی تیم مس در دقایق پایانی سازماندهی و تمرکزش را حفظ کرد و در دقایق پایانی گل برتری را زد.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی و بارندگی برف، استقلال را سورپرایز کرده بود گفت: بعد از آنکه کار را به تساوی کشاندیم فرصت‌های خوبی به دست آوردیم ولی سهل انگار بودیم و نشد که گل دوم را بزنیم.

تیموریان در پایان درباره اینکه مس کرمان در حال حاضر در انتهای جدول لیگ قرار دارد، تصریح کرد: اصلا در جام حذفی این مهم نیست که تیم‌های اول جدول هستند یا آخر جدول. هر تیمی خوش شانس‌تر باشد و با نظم بازی کند به برتری می‌رسد.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز سه شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم مس کرمان رفت که با نتیجه 2 بر یک  شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت.

کد خبر 2229301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha