۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

سرمربی فولام بعد از حذف از جام حذفی:

همبستگی تنها راه خروج ما از این وضعیت است/ هنوز 14 بازی پیش رو داریم

همبستگی تنها راه خروج ما از این وضعیت است/ هنوز 14 بازی پیش رو داریم

رنه مولنستین سرمربی فولام بعد از شکست مقابل شفیلد و حذف از رقابتهای جام حذفی انگلیس همبستگی را تنها راه خروج تیمش از شرایط بد فعلی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مولنستین در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل شفیلد گفت: در مجموع بازی ضعیفی داشتیم و حذف شدیم. عملکرد ما کیفیت لازم را برای شکست دادن شفیلد یونایتد نداشت. می دانستیم شفیلد تیم فیزیکی است و بازیکنان این تیم با دوندگی زیاد می خواهند مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشند. هیچ بهانه ای نمی خواهم برای این شکست بتراشم.

رنه مولنستین از همه را به اتحاد دعوت کرد و ابراز امیدواری کرد فولام به زودی از این شرایط خارج شود. او گفت: همه ما از هواداران و بازیکنان گرفته تا کادر فنی، هیچ کدام از شرایط فعلی راضی نیستیم. این کاملا طبیعی است اما مهمترین چیز این است که ما در این شرایط نباید همبستگی خود را از دست دهیم چرا که این تنها راهی است که می تواند ما را از این مخمصه خارج کند.

مربی پشین منچستریونایتد در پایان گفت: می دانم شرایط سختی داریم اما هنوز 14 بازی پیش رو داریم و می توانیم با یک برنامه منطقی خود را از منطقه خطر دور کنیم و به بقا در لیگ برتر امیدوار باشیم. باید سخت کار کنیم و این تنها راه حل مشکل ما خواهد بود.

فولام در دور چهارم رقابتهای جام حذفی انگلیس با دریافت گل در دقیقه 120 مقابل تیم دسته اولی شفیلد یونایتد شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد. فولام همچنین با 19 امتیاز از 24 بازی در قعر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه اولدترافورد باید به مصاف منچستریونایتد برود.

کد خبر 2229657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha