۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

مرادی خبر داد:

افتتاح 75 کلاس درس در قالب 21 مدرسه طی دهه فجر در استان بوشهر

افتتاح 75 کلاس درس در قالب 21 مدرسه طی دهه فجر در استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر از افتتاح 75 کلاس درس در قالب 21 مدرسه طی دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی صبح چهارشنبه در آئین كلنگ‌زني دبستان شش كلاسه خيرساز دكتر شاهرودي سمل شمالي در تنگستان اظهار داشت: ساخت و توسعه فضاهای آموزشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تلاش‌های بسیار زیادی در این راستا داشته‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای نوسازی، تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر، بیان داشت: بهبود فضاهای آموزشی در رشد علمی تاثیر بسیار زیادی دارد و باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌های آموزشی را به خوبی مهیا سازیم.

مدیركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر نوسازی مدارس، ادامه داد: 75 کلاس درس در قالب 21مدرسه با 10هزار و 935 متر مربع زيربنا طی ایام دهه مبارک فجر در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در استان بوشهر ساخت فضای آموزشی و ورزشی با اعتبارات تملک دارایی و همکاری خیرین رو به توسعه است به گونه‌ای که بیشتر نقاط استان بوشهر در بعد فضای آموزشی مدارس رفاه نسبی به سر می‌برند و طرح‌های بسیار خوبی نیز در دست اجرا داریم.

مرادی به اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این  75 کلاس درس در قالب 21 مدرسه، بیان داشت: 82 میلیارد و 320میلیون ریال برای ساخت این فضاهای آموزشی هزینه شده است.

وی در ارتباط با ساخت دبستان شش كلاسه خيرساز دكتر شاهرودي (آزادي ) سمل شمالي در تنگستان نیز خاطرنشان کرد: ساخت این مدرسه نیازمند شش میلیارد ریال اعتبار است که توسط وارثين و فرزندان مرحوم دكتر شاهرودي تامين شده است.

مدیركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر با اشاره اهدای زمین این مدرسه توسط خير همين روستا بنام برادران اسدي، افزود: اين مدرسه با 500 متر زيربنا شامل فضاي آموزشي و نمازخانه و سرويس بهداشتي، هم براي دانش آموزان و هم براي عموم مردم روستا به‌عنوان مسجد استفاده می‌شود.

کد خبر 2229675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha