۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۵۷

اختصاصی مهر؛

754 ناشر تهرانی در نمایشگاه کتاب 93 ثبت نام کردند

754 ناشر تهرانی در نمایشگاه کتاب 93 ثبت نام کردند

با پایان مهلت ثبت نام ناشران تهرانی در بخش عمومی (شبستان) در نمایشگاه کتاب تهران، 754 ناشر ثبت نام کردند.

محمود آموزگار سخنگوی کمیته اجرایی ناشران عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام پایان مهلت ثبت نام ناشران تهرانی برای حضور در بخش عمومی این نمایشگاه (شبستان مصلای امام خمینی) گفت: 754 ناشر تهرانی تا پایان مهلت نهایی در نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کردند.

به گفته وی، مهلت ثبت نام ناشران تهران برای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که تا دیروز تمدید شده بود، به پایان رسیده و دیگر قابل تمدید نیست.

آموزگار همچنین اعلام کرد: ناشران شهرستانی متقاضی حضور در بخش عمومی نمایشگاه کتاب تهران تا 21 بهمن فرصت دارند درخواست‌های ثبت نام خود را از طریق پست به بخش‌های تعیین شده به همین منظور ارائه کنند که آمار نهایی در این حوزه نیز از طریق ادارات کل ارشاد به کمیته ناشران دخلی نمایشگاه ارسال و متعاقباً اعلام خواهد شد.

سخنگوی کمیته اجرایی ناشران عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در عین حال تاکید کرد: بخش‌های کودک و نوجوان، ناشران دانشگاهی و ناشران آموزشی نمایشگاه سال 93 همگی خارج از شبستان برپا خواهد شد و بدیهی است ثبت نام هر یک از این بخش‌ها توسط تشکل‌های مربوطه انجام خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن ناشران بین‌الملل که امور ثبت نام ناشران خارجی نمایشگاه آتی کتاب تهران را بر عهده دارد، درباره زمان شروع ثبت نام این بخش نیز گفت: ثبت نام بخش ناشران بین‌الملل نمایشگاه به زودی آغاز و مهلت آن اعلام خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه سال 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 2230080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha