۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳

تمدید مجوز فعالیت اپراتورهای اینترنت پرسرعت/ بازنگری در نحوه ارائه سرویس

تمدید مجوز فعالیت اپراتورهای اینترنت پرسرعت/ بازنگری در نحوه ارائه سرویس

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدید پروانه 10 ساله فعالیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: برای افزایش تعداد ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت، این پروانه در حال بازنگری است.

علی اصغر عمیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مهلت پروانه فعالیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت پس از 10 سال به اتمام رسیده است اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه ای به شرکتهای PAP فعالیت این ارائه دهندگان خدمات را تا بازنگری پروانه های صادره، تمدید کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه پروانه فعالیت شرکتهای اینترنتی در حال بازنگری است ادامه داد: در این مجوز نحوه ارائه سرویس و نیز ارزیابی سرویس های اینترنتی موجود دیده خواهد شد. در همین حال با نهایی شدن این مجوز، مشخص می شود که برنامه ای برای افزایش تعداد ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت وجود دارد و یا اینکه تعداد شرکتهای فعلی تجمیع شوند.

عمیدیان با تاکید بر اینکه پروانه جدید ارائه دهندگان خدمان اینترنت سرویس محور خواهد بود افزود: پروانه فعالیت این شرکتها تاکنون تکنولوژی محور بوده اما با گسترش سرویس های ارتباطی و فناوری، این آیین نامه شرایط ارائه خدمات بر پایه سرویس را مصوب خواهد کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تاکنون تقاضایی برای دریافت مجوز فعالیت در زمینه واگذاری خدمات اینترنت از شرکت جدیدی نداشته ایم اما با این حال پروانه قدیمی اینترنت در حال بازنگری است.

کد خبر 2230901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha