۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

تمنایی خبر داد

«زندگی جای دیگری است» امروز بر پرده سینما سپاهان/ آغاز اکران فیلم های امروز جشنواره از ساعت 14

«زندگی جای دیگری است» امروز بر پرده سینما سپاهان/ آغاز اکران فیلم های امروز جشنواره از ساعت 14

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیر هنری سینمایی اداره کل ارشاد اصفهان از اکران فیلم «زندگی جای دیگری است» با بازی حامد بهداد در دومین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان خبر داد و گفت: اکران فیلم های امروز جشنواره فجر اصفهان از ساعت 14 با فیلم «خانوم» آغاز می شود.

علی تمنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در دومین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان دو فیلم خانوم به کارگردانی تینا پاکروان و زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی اکران می شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از این فیلم ها در سه سانس و در سینما سپاهان اکران می شود، افزود: «زندگی جای دیگری است» با بازی یکتا ناصر، پارسا  پیروزفر، نیکی کریمی و حامد بهداد داستان داوود بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیاء می ‌کند اما اکنون مرگ به سراغ خود او آمده است.

مدیر هنری سینمایی اداره کل ارشاد اصفهان درباره داستان دیگر فیلم اکرانی امروز تاکید کرد: فيلم سه اپيزودي «زندگی جای دیگری است» نیز داستان زندگي سه زن از سه طبقه اجتماعي متفاوت است که اپيزود اول با بازی شقايق فراهانی و سيامک انصاری داستان زوجی است كه به دليل بدهكاری شوهر در موقعيت سختی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: اپيزود دوم با بازی انديشه فولادوند و اشكان خطيبی داستان نويسنده ای است كه با شوهر آهنگساز اما معتادش زندگی می كند.

تمنایی بیان داشت: اپيزود سوم  فیلم زندگی جایی دیگری است نیز درباره كارگری است كه دو دستش را از دست داده و سربار همسرش است و  مهران مديري و پانته آ پناهی ها در آن بازی کرده اند.

آغاز اکران فیلم های امروز از ساعت 14

وی با تاکید بر این نکته که ساعت پخش فیلم های امروز برخلاف روزهای دیگر از ساعت 14 آغاز می شود، بیان داشت: فیلم سینمایی خانوم در سانس های 14، 18 و 22 و زندگی جای دیگری است در ساعت های 16 و 20 در سینما سپاهان واقع در کوچه خیابان چهارباغ، کوچه کازرونی اکران می شود.

به گزارش مهر، پنجمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از دیروز در این شهر آغاز شده و تا 26 بهمن ماه ادامه دارد.

اختتامیه جشنواره فجر اصفهان نیز در روز 27 بهمن ماه از ساعت 18:30 دقیقه در سینما سپاهان برگزار می شود.

کد خبر 2230956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha