۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

کورتانیدزه در گفتگو با مهر:

تماشاگران ایرانی مرا بهت زده کردند/ دوشغله بودن خادم ایرادی ندارد

تماشاگران ایرانی مرا بهت زده کردند/ دوشغله بودن خادم ایرادی ندارد

رئیس فدراسیون کشتی گرجستان که در رقابت های جام تختی به روی تشک رفت از رفتار تماشاگران ایرانی به نیکی یاد کرد و گفت: آنها طور مرا تشویق کردند که بهت زده شدم و یک روز خوب را برایم رقم زدند.

الدار کورتانیدزه که به همراه تیم ملی گرجستان به تهران سفر کرده و روز پنجشنبه نیز در مسابقات جام تختی و در سن 42 سالگی روی تشک رفت در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: از اینکه به ایران آمده ام و در این کشور از کشتی خداحافظی می کنم بسیار خوشحالم. مسئولان و مردم ایران برخورد بسیار خوبی با من داشتند و تماشاگران هم بهت زده ام کرده اند. از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم و از همه تشکر می کنم.

وی با مطلوب توصیف کردن رقابت های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی خاطرنشان کرد: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و کشتی گیران مطرحی در این دوره از مسابقات حضور داشتند. همین که مسئولان کشتی ایران از جمله قهرمانان نامدار کشتی جهان هستند برایم خوشحال کننده است و امیدوارم بتوانیم در آینده تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی گرجستانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا حضور همزمان خادم به عنوان رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی مشکلی ایجاد می کند؟ گفت: من خودم الان رئیس فدراسیون هستم و در تهران هم روی تشک رقتم و کشتی گرفتم. به نظرم این برمی گردد به توانایی  های یک فرد که فکر می کنم رسول خادم این توانایی را دارد. فعالیت در دو پست ایرادی ندارد چرا که نشان دهنده توانمندی یک نفر است.

کورتانیدزه در پایان خاطرنشان کرد: من با رئیس فدراسیون جهانی مکاتبه خواهم کرد تا در مورد تغییراتی که در اوزان جدید بوجود امده است با او صحبت کنم. با این حال بعید می دانم این تغییرات برای کشتی ایران ایجاد مشکل کند چرا که کشتی ایران پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد و تماشاگرانش همواره سالن های مسابقات را پر می کنند.

کد خبر 2231041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha