۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

ابراهیم‌زاده بیان کرد:

از داماش بهتر بودیم/ به جای تعطیلی فوتبال حق باشگاه‌ها را بدهند

از داماش بهتر بودیم/ به جای تعطیلی فوتبال حق باشگاه‌ها را بدهند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت گفت: به جز صحنه گلی که از داماش دریافت کردیم، از حریف بهتر بودیم و بازی دست ما بود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده بعد از تساوی تیم‌های داماش گیلان با راه آهن در نشست خبری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: غیر از اتفاقی که افتاد و گل خوردیم، بقیه بازی دست ما بود و در مجموع بهتر از داماش بودیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما از اول فصل پولی نگرفته‌اند و روی غیرت خودشان بازی می‌کنند، گفت: این مسائل روی نتایج تیم تاثیرگذار است. ما حتی پاداش بازیکنان را هم نداده‌ایم. بازیکنان راه آهن خودشان همدیگر را جمع و حمایت می‌کنند.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سئوال که وضعیت این باشگاه چه زمانی مشخص خواهد شد، تصریح کرد: باید فصل تمام شود و اتفاقات درباره بابک زنجانی (مالک باشگاه) صورت بگیرد. متاسفانه قوه قضائیه هم چیزی به باشگاه ما نمی‌دهد.

خبرنگاری از ابراهیم‌زاده پرسید "آیا بهتر نیست با این مشکلات مالی که اکثر تیم‌های فوتبال ما با آن درگیر هستند، فوتبال را تعطیل کنیم"؟ سرمربی راه آهن در این خصوص گفت: باشگاه‌ها باید برای ادامه مسابقات، پشتوانه‌هایی را بخواهند نه اینکه فوتبال و لیگ را تعطیل کنند. برای اینکه فوتبال تعطیل نشود باید حق پخش را درست کنند. به نظرم باشگاه‌ها به جای تعطیل کردن باید دنبال حق و حقوق خود باشند.

وی در پایان درباره دلایل جدایی وحید طالب لو از راه آهن هم تصریح کرد: سئوال این است که ما طالب لو را رد کردیم یا او خودش به تمرین نیامد؟ وقتی یک بازیکن نمی‌تواند با من کار کند، نباید بماند. شرح وظایف هر کس مشخص است. بازیکن موظف است تمرین کند و مربی هم باید ترکیب تیمش را مشخص کند.

تیم فوتبال راه آهن سورینت در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال برابر تیم داماش با نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

کد خبر 2231220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha