۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۲۲:۲۶

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان؛

ذوب‌آهن مانع قهرمانی زودهنگام گاز شد

ذوب‌آهن مانع قهرمانی زودهنگام گاز شد

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان با برتری در خانه گاز تهران ضمن انتقام شکست دور رفت مانع از قهرمانی زودهنگام این تیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری دیدار حساس تیم‌های گاز ایران و ذوب‌آهن اصفهان ادامه یافت که طی آن تیم ذوب‌آهن با نتیجه 3 بر 2 از سد صدرنشین لیگ برتر گذشت. در این بازی که در خانه والیبال برگزار شد تیم ذوب‌آهن ست‌های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 26 بر 24 و 15 بر 13 از آن خود کرد و ست‌های اول و دوم را با امتیازات 25 بر 12 و 25 بر 20 به حریف خود واگذار کرد.

ذوب‌آهن که بازی رفت را واگذار کرده بود با کسب این برد 24 امتیازی شد و فاصله خود را با تیم گاز در بالای جدول به 2 امتیاز کاهش داد. تیم گاز با 26 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر است. گاز در صورتی که این بازی را به سود خود خاتمه می‌داد قهرمانی زودهنگام را در لیگ برتر جشن می‌گرفت.

در یکی دیگر از بازی‌ها تیم بابلسر در زمین اسلامشهر 3 بر صفر پیروز شد. تیم بابلسر به ترتیب با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 12 و 25 بر 12 حریف خود را از پیش روی برداشت. تیم بابلسر با این برد 8 امتیازی شد و با یک رده صعود جای سنگ تاش شیراز را در رده پنجم جدول رده‌بندی گرفت.

این هفته دانشگاه آزاد نیز در سه ست متوالی با امتیازات 25 بر 13، 25 بر 14 و 25 بر 15 از سد سنگ تاش شیراز گذشت و با کسب 22 امتیاز بعد از تیم‌های گاز و ذوب‌آهن در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

کد خبر 2231290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha