۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

در آستانه 22 بهمن/

استاندار خراسان شمالی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد

استاندار خراسان شمالی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد

بجنورد- خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی در آستانه یوم الله بیست و دوم بهمن ماه از مردم این استان خواسته تا به صورت گسترده در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی بر حضور گسترده مردم استان در راهپيمايي روز بیست و دوم بهمن ماه تأكيد كرد و گفت: با حضور مردم استان، راهپيمايي 22 بهمن امسال براي حمايت از نظام اسلامي، با شكوه تر از سال های گذشته برگزار مي شود.

وي اظهار کرد: دنيا براي حضور تك تك ما در اين راهپيمايي حساب باز كرده است و آن را رصد مي كند و به همین دلیل نیز همه ما وظیفه دینی و ملی داریم تا در این راهپیمایی شرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: مردم ما بار ديگر با حضور دشمن شكن خود در روز 22 بهمن حمايت خود را از اركان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبري اعلام مي کنند.

پرویزی اضافه کرد: مديران با عملكرد صادقانه خود دلگرمي و اعتماد مردم به نظام اسلامي را تقويت كنند.

گفتنی است، برخلاف رویه معمول امسال سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی دعوت از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن را در قالب بیانیه و یا اطلاعیه انجام نداده بلکه بر اساس اعلام پورتال استانداری خراسان شمالی وی در حاشيه معارفه فرماندار جدید شهرستان شيروان در جمع خبرنگاران، از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه دعوت کرده است.

البته امکان دارد استاندار خراسان شمالی در چند روز باقی مانده به یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، اقدام به صدور بیانیه در این زمینه کند.

 

کد خبر 2231488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha