۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

فیرات به نشست خبری نیامد؛

فنایی: سه امتیاز این دیدار برای استقلال مهمتر از سایپاست

فنایی: سه امتیاز این دیدار برای استقلال مهمتر از سایپاست

مربی تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول رده بندی دارند سه امتیاز این بازی برای استقلال مهمتر از سایپاست. با این حال تلاش می کنیم در این بازی به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال سایپا و استقلال در شرایطی بعدازظهر امروز در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد که انگین فیرات به علت جراحی که روی پایش انجام داده بود به این نشست نیامد و داود فنایی مربی این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

فنایی با اشاره به دیدار روز یکشنبه تیمش برابر استقلال گفت: با وجود شرایط آب و هوایی نامساعد در طول هفته گذشته ما توانستیم تمرینات خوبی را پشت سربگذاریم و در شرایط خوبی قرار داریم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یکم فوتبال زیبا به پیروزی برسیم.

وی در مورد ارزیابی فنی اش از تیم فوتبال استقلال نیز گفت: آنها با توجه به اینکه در کورس قهرمانی هستند به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند. به نظرم این سه امتیاز برای استقلال از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که اگر آنها در این بازی بازنده شوند از کورس قهرمانی عقب خواهند افتاد.

مربی تیم فوتبال سایپا در پایان پیرامون تعطیلی موقت بازی های لیگ به خاطر اردوهای تیم ملی گفت: به هر حال برای همه ما تیم ملی باید در اولویت باشد. امیدواریم همه باشگاه ها کمک کنند که تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد. همانطور که ما کاوه رضایی را در اختیار تیم امید قرار دادیم امیدواریم سایر باشگاه ها هم کمال همکاری را با تیم ملی داشته باشند.

کد خبر 2231729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha