۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

رئیس سازمان لیگ خبر داد:

باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان می‌توانند از 3 بازیکن قرضی استفاده کنند

باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان می‌توانند از 3 بازیکن قرضی استفاده کنند

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: بنابر مصوبه امروز هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند از 3 بازیکن قرضی دیگر باشگاه‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج ضمن بیان مطلب فوق افزود: هدف هیات رئیسه سازمان لیگ از تصویب این مصوبه کمک به تیم‌های استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز برای حضور پرقدرت در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیاست.

وی با بیان اینکه طبق این مصوبه این بازیکنان تا پایان فصل دیگر نمی‌توانند در باشگاه قبلی خود بازی کنند، ادامه داد: فینال جام حذفی با نظم خاص و در بهترین شرایط برگزار می‌شود و در این رابطه استانداری کرمان، شورای تامین استان و هیات فوتبال کرمان و باشگاه‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز کمال همکاری را خواهند داشت.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: همانطور که غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود شرایط حضور تماشاگران در این بازی نیز مساوی است و 50 درصد به میزبان و 50 درصد به میهمان اختصاص داده شده است.

تاج همچنین گفت: در این بازی به دلیل اینکه میزبان آن به صورت قرعه‌کشی تعیین شد، بحث میزبان و میهمان مطرح نیست و شرایط حضور تماشاگران برای هر دو تیم یکسان خواهد بود و این موضوع پیش از قرعه‌کشی به اطلاع باشگاه رسیده بود.

کد خبر 2231892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha