۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

استاندار بوشهر با خانواده شهید خلیل فخرایی در دیر دیدار کرد

استاندار بوشهر با خانواده شهید خلیل فخرایی در دیر دیدار کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر به همراه جمعی از مسئولان با خانواده شهید خلیل فخرایی در بندر دیر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مصطفی سالاری ظهر شنبه در این دیدار با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: شهدا در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشتند و تجلیل از مقام شهدا امری لازم است.

وی افزود: وظیفه همه مسئولان است که به خانواده شهدا سرکشی کنند چرا که شهدا تمام هستی و وجود خود را برای کشور گذاشتند و امنیت امروز مرهون خون شهداست.

استاندار بوشهر یادآور شد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

دکتر سالاری با تقدیر از خانواده شهید فخرایی گفت: خانواده شهید فخرایی با پرورش چنین شخصیتی مایه افتخار و مباهات هستند و باید الگویی برای سایرین باشند.

شهرستان دیر 111 شهید و 325 جانباز تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت: شهرستان دیر 111 شهید و 325 جانباز و 13 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

محمد حاجی‌زاده افزود: شهید فخرایی در رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تحصیل می‌کرد و با وجود چنین تحصیلات بالای، چند بار به جبهه‌ها اعزام شد و در روز یکم مردادماه 67 و پس از پایان قطعنامه در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی اضافه کرد: گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از این عزیزان وظیفه تک‌تک مسئولان است و امیدوار هستیم که در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

پدر شهید فخرایی نیز با تجلیل از استاندار ولایی بوشهر بیان کرد: دکتر سالاری از خانواده شهداست و افتخاری برای استان بوشهر به شمار می‌آید و حضور ایشان در خانواده شهدا نشان دهنده توجه به ایثار و شهادت است.

کد خبر 2232042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha