۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۱۶

کریمی به مهر خبر داد:

اعلام حمایت استاندار کرمانشاه از تیم فوتبال راهیان

اعلام حمایت استاندار کرمانشاه از تیم فوتبال راهیان

کرمانشاه ــ خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه گفت: تاکنون دو دیدار خصوصی با استاندار کرمانشاه در مورد وضعیت باشگاه داشته ایم که خوشبختانه نتیجه آن قول مساعد استاندار برای حمایت از این باشگاه بوده است.

مدیر عامل باشگاه راهیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار فردا این تیم در مقابل پاس همدان، اظهارداشت: بازی با پاس همدان برای ما خیلی حساس است، چون این تیم برای بقا می جنگد و ما نیز دغدغه صعود داریم.

سلمان کریمی گفت: پاس یک رقیب دیرینه برای راهیان است به نوعی فردا دربی منطقه غرب در کرمانشاه برگزار خواهد. امیدوار هستیم که هواداران مثل مسابقات قبلی در استادیوم حضور پیدا کنند و تیم ما را مورد حمایت قرار دهند.

کریمی در خصوص حمایت مسئولیت استان کرمانشاه از فوتبال استان و تیم راهیان تصریح کرد: تاکنون دو دیدار خصوصی با استاندار کرمانشاه در مورد وضعیت باشگاه داشته ام که خوشبختانه نتیجه اش مثبت بوده است.

وی به شناخت کامل استاندار کرمانشاه نسبت به تیم راهیان اشاره کرد و گفت: در اولین دیداری که با استاندار داشتم، وی گفت که وقتی اعلام شد که به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شده ام اولین مسئله ای که به ذهنم خطور کرد تیم فوتبال "راهیان" کرمانشاه بود.

کریمی تاکید کرد: آقای رضایی به من تاکید کرد تا وقتی که استاندر کرمانشاه است راهیان را حمایت خواهد کرد. حتی آزرمی معاون سیاسی ایشان نیز اعلام کردند که باشگاه را حمایت خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه راهیان تاکید کرد: اکنون خیالم راحت است چون استاندار و معاونینش همراه باشگاه هستند و دیگر احساس تنهایی نمی کنیم.

کریمی در پایان در مورد انتصاب مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، گفت: آقای جوهری خود دلسوخته ورزش است، می دانم که برای توسعه و ترقی آمده است به همین دلیل یقین دارم که ورزش استان روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

کد خبر 2232113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha