۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

نظرپور در گفتگو با مهر:

16 میلیون و 603 هزار جوجه ریزی در همدان انجام شد

16 میلیون و 603 هزار جوجه ریزی در همدان انجام شد

همدان - خبرگزاری مهر: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در 10 ماه امسال، 16 میلیون و 603 هزار و 795 قطعه جوجه ریزی در استان همدان انجام شده است.

محمد نظر پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در 10 ماه امسال 16 میلیون و 603 هزار و 795 قطعه جوجه ریزی در استان همدان انجان شده است، اظهار داشت: امسال میزان جوجه ریزی در استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش و دو دهم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 17 میلیون و 710 هزار و 258 قطعه جوجه ریزی انجام شده است، ابراز داشت: در دی ماه امسال یک میلیون و 971 هزار و 600 قطعه جوجه ریزی انجام شده که این رقم در سال گذشته دو میلیون و 23 هزار و 290 قطعه بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تعداد جوجه ریزی انجام شده در دی ماه امسال نسبت به آذر ماه 9 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: جوجه ریزی انجام شده در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

نظر پور با بیان اینکه در فروردین ماه امسال یک میلیون و 758 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده بود، ادامه داد: سال گذشته در فروردین ماه یک میلیون و 698 هزار و 430 قطعه جوجه ریزی انجام شده بود که نسبت به سال گذشته سه و نیم درصد رشد داشته است.

وی یکی از مشکلات واحدهای مرغداری را نبود سرمایه در گردش عنوان کرد و افزود: به علت محدودیت منابع نتوانستیم مانند سال‌های گذشته نقدینگی مورد نیاز را در اختیار واحدها قرار دهیم، اما تمام تلاش خود در این زمینه به کار خواهیم بست.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه براساس برنامه پنجم توسعه در سال ۹۲ تعهد تولید ۷۷ هزار تن گوشت مرغ را داشتیم، بیان کرد: در این راستا به افزایش واحدهای مرغداری اقدام کردیم به طوری‌که تا پایان سال برآورد تولید ۶۹ هزار تن گوشت مرغ را در استان همدان داریم.

کد خبر 2232637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha