۶ شهریور ۱۳۸۴، ۱۴:۲۶

هلن ميرن: هرگز مرعوب شخصيت ملكه نمي شوم

هلن ميرن به همگان اطمينان داد كه در ايفاي نقش ملكه اليزابت دوم هرگز مرعوب شخصيت ملكه بريتانيا نمي شود و آن را به طبيعي ترين شكل ممكن بازي مي كند.


هلن ميرن در نمايي از فيلم "پاكسازي"

به گزارش خبرنگار سينمايي "مهر"، بازيگر سرشناس بريتانيايي كه لقب "بانو" را نيز از كاخ سلطنتي انگلستان دريافت كرده، از مدتي پيش مشغول بازي در پروژه "ملكه" به كارگرداني استفن فريرز است. اين فيلم به كاوش در روابط ميان اليزابت و نخست وزير توني بلر پس از مرگ تراژيك پرنسس دايانا در سال 1997 مي پردازد. بانوي شصت ساله سينما مصمم است در "ملكه" تصويري صادقانه از ملكه بريتانيا ارايه بدهد و اصرار دارد كه مقام بانوي اول اين كشور باعث نخواهد شد واقعيت را طور ديگري نشان بدهد.
"هلن ميرن" در اين باره مي گويد: "من احساس مسئوليت مي كنم. اما اگر قرار بود به جاي ملكه نقش يك فروشنده خواربار فروشي محلي را هم ايفا كنم، همين احساس را مي داشتم. نمي خواهم براي نشان دادن حقايق زندگي او از خودم كم مايه بگذارم." جالب اينجاست كه ميرن به تازگي بازي در نقش ملكه اليزابت اول را هم در فيلمي تلويزيوني با پايان رسانده است. اين فيلم به رابطه ميان ملكه و ارل اسكس مي پردازد.
فيلمنامه "ملكه" را پيتر مورگان نوشته و در آن مايكل شين نقش توني بلر را بازي مي كند. استفن فريرز، فيلمساز سرشناس و 64 ساله بريتانيايي، سابقه كارگرداني فيلم هاي موفقي چون "كيفيت بالا" و "چيزهاي كثيف زيبا" را در كارنامه دارد.

کد خبر 223319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha