۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

طی بیانیه های متعدد مطرح شد/

دعوت از مردم برای حضور در حرکت انقلابی 22 بهمن ماه

دعوت از مردم برای حضور در حرکت انقلابی 22 بهمن ماه

اراک - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، احزاب و تشکلها و سازمانها ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در این حرکت انقلابی از مردم برای حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار مركزي و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراك با صدور بیانیه ای مشترک به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، خواستار حضور پرشور، يكپارچه و حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن شدند.

در اين بيانيه آمده است:‌ يوم الله 22 بهمن، يادآور حماسه پيروزي، روز استحكام پايه هاي انقلاب، روز تجديد ميثاق با آرمان هاي حضرت امام (ره)، روز بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي)‌ و روز اداي احترام به مقام شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن، مشاركت داشته اند.

مردم شریف حماسه سیاسی را عینیت بخشیدند

در این بیانیه یادآور شده است: مردم شریف، زمان شناس و فهیم ایران اسلامی یکبار دیگر در 24 خرداد ماه با قدمها و قلم های خویش در صحیفه تاریخ این سرزمین کهن اوج شور و شعور ملی و اسلامی خود را رقم زدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) حماسه سیاسی را عینیت بخشیدند.

این بیانیه ادامه داده است: کسب موفقیت هسته ای در نخستین ماه های شروع فعالیت دولت تدبیر و امید، از دستاوردهای بزرگ و پر ارزش این دولت بود که فرزندان این مرزو بوم توانستند در مذاکراتی پیچیده و دشوار حقانیت ملت ایران در فعالیت های هسته ای را در صحنه بین المللی اثبات کنند.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: در نتیجه این ابتکار ایران اسلامی و استقامت ملت بزرگ ایران، قدرتهای بزرگ به این نتیجه رسیدند که تحریم و فشار راه به جایی نخواهد برد و همان گونه که ایران از آغاز اعلام کرده بود برای توافق راهی جز احترام متقابل و مذاکره عزتمندانه وجود ندارد.

یوم‌الله 22 بهمن روز شکست مستبدان و مستکبران و نقطه آغاز پیروزی ملت ایران

حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی نیز به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: یوم‌الله بیست و دوم بهمن روز شکست مستبدان و مستکبران و نقطه آغاز پیروزی ملت ایران و انتشار موج آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی در جهان امروز است و بی‌تردید در سایه توحید، وحدت و تلاش، همه آرمان‌های بلند محقق می‌شود و جهانیان به آرزوهای تاریخی خود خواهند رسید.

مروري بر كارنامه درخشان انقلاب اسلامي در طول سال‌هاي مختلف، زمينه درك و شكرگزاري اين موهبت عظيم را بيشتر فراهم مي‌آورد، كشور ي كه در عصر اختناق و حضور طاغوتيان در بسياري از عرصه ها به بيگانگان وابسته بود، امروز شاهد خودكفايي در صنايع گوناگون و برخورداري از مواهب فرهنگي و معنوي فراوان است.

 پيام انقلاب اسلامي، مرزها را در نورديده و رايحه بيداري اسلامي استشمام مي‌شود

در عرصه بين المللي نيز امروز پيام انقلاب اسلامي، مرزها را در نورديده و رايحه بيداري اسلامي از سراسر بلاد اسلامي استشمام مي‌شود، تهديد به فرصتي براي بالندگي تبديل شده و تحريم‌ها زمينه خودكفايي و مقاومت اقتصادي را فراهم آورده است.

ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه استان مرکزی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

در بيانيه كاركنان شركت گاز استان مركزي به مناسبت فرارسيدن يوم الله 22 بهمن آمده است: سي و پنجمين سالگرد انقلاب اسلامي مردم آزاده فرا رسيد،انقلابي كه در نوع خود كم نظير بوده است و امروز نيز در فراز خبر هاي جهان قرار داشته و پوياتر از هميشه به راه خود ادامه مي دهد .جهان در حال گذر است و افتخار انقلاب ما و انديشمندان جامعه اسلامي در اين است كه در بسياري از حركت هاي تكامل جامعه جهاني، نقش موثر و پررنگي دارند.

تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي

ما همه كاركنان شركت گاز استان مركزي ،اعلام مي كنيم كه در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن پا به پاي زنان و مردان فداكار ايراني شركت مي كنيم و هم صدا با امت بزرگ اسلامي،ديگر بار با آرمان هاي والاي امام راحل و انقلاب اسلامي تجديد ميثاق و بيعت مجدد با رهبر فرزانه خواهيم داشت.

اداره کل دامپزشکی استان مرکزی نیز تاکید کرد: با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)همگام با مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی ضمن دعوت از جامعه دامپزشکی کشور براي حضوري گسترده و پرصلابت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این انقلاب اعلام می دارد که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و ذره ای از آرمان های بلند خود عقب نشینی نخواهد کرد.

کد خبر 2233678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha