۶ شهریور ۱۳۸۴، ۱۵:۵۲

فيلمي از شاهد احمدلو

"اگه مي توني منو بكش" با بازي ابوالفضل پورعرب كليد مي خورد

"اگه مي توني منو بكش" با بازي ابوالفضل پورعرب كليد مي خورد

"اگه مي توني منو بكش" اوايل مهر ماه، در تهران، كليد مي خورد.

حسن توكل نيا، تهيه كننده سينما، ضمن بيان اين مطلب در گفت وگو با خبرنگار سينمايي "مهر" در مورد فعاليت هاي جديدش گفت : در حال حاضر كارها ي پيش توليد شروع دومين ساخته شاهد احمدلو را به نام " اگه ميتوني منو بكش " را شروع كرده ايم و فيلمبرداري فيلم ازاوايل مهر ماه در تهران كليد مي خورد .

 وي تصريح كرد : در ادامه  سياست هاي توليدي ضمن همكارهاي مجدد با كارگردانهاي باسابقه و قديمي  با هدف حضور موفق جوانهاي با استعداد در عرصه سينما  اين همكاري را در توليد با جوانها تداوم بخشيديم.

 تهيه كننده  " كاغذ بي خط " تصريح كرد : "چند ميگيري گريه كني" از مضموني طنز و كمدي بهره مي برد و تلاش سه دختر جوان را  براي از بين بردن پسر كوچك مردي ثروتمند را روايت مي كند و پروانه ساخت فيلم نيز صادر گرديده است .

 توكل نيا در ادامه افزود : در اين پروژه به عنوان  مجري طرح همكاري مي كنم و در حال حاضر مشغول انتخاب نهايي عوامل هستيم .

 تهيه كننده " باج خور " تصريح كرد:  تا به حال حضور الهياري به عنوان مدير فيلمبرداري و محسن طنابنده به عنوان نويسنده فيلم نامه وجهانگير مير شكاري به عنوان صدا بردار و ناصر چشم آذر به عنوان سازنده موسيقي و علي توكل نيا به عنوان دستيار اول كارگردان و شاهين جعفري به عنوان مدير توليد و مهدي حبيبي پور به عنوان طراح گريم و كيوان مقدم به عنوان طراح صحنه و محمد فوقاني به عنوان عكاس و محمد ولي احمد لو به عنوان مدير تداركات در اين فيلم قطعي شده اند.

وي افزود: همچنين حضور  ابولفضل  پورعرب ، حميد لولايي ، آناهيتا نعمتي و هومن حاجي عبدالهي به عنوان بازيگران در فيلم قطعي شده است و تهيه كنندگي  را يكتا فيلم انجام مي دهد .

کد خبر 223381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha