۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۲۱:۲۲

محسنی ثانی در گفتگو با مهر:

راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر پایبندی ملت ایران به نظام اسلامی است

راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر پایبندی ملت ایران به نظام اسلامی است

مشهد - خبرگزاری مهر: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر پایبندی و تعهد ملت ایران به نظام اسلامی است.

محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه سند افتخار جمهوری اسلامی است و در این روز ملت ایران پشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.

وی با تاکید براینکه هر سال در روز 22 بهمن ماه با حضور و مشارکت گسترده مردم دشمنان انقلاب اسلامی منزوی می شوند، افزود: این نظام با حمایت های مردمی و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است بر سر آرمان ها و اهداف خود باقی بماند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته در مسیر استقلال، آزادی و جمهوریت گام برداشته و هنوز هم با حرکت در این مسیر راه خود را از مستکبران عالم جدا ساخته است.

محسنی ثانی یادآور شد: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ناشی از پایبندی به ارزشها و آرمان هاست و در این راستا هیچ فرد یا گروه معاند با نظام نمی تواند برای این ملت خط و مشی تعیین کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران با پیروی محض از ولایت فقیه در راهپیمایی امسال پایبندی و تعهد خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان می دهند.

کد خبر 2233989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha