۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

در پیام‌هایی جداگانه انجام شد؛

تقدیر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از شهردار و اعضای شورای شهر تبریز

تقدیر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از شهردار و اعضای شورای شهر تبریز

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌هایی جداگانه به شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر تبریز از اختصاص کمک مالی به باشگاه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در متن نامه جمشید ناظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خطاب به نجفی شهردار تبریز آمده است:" با صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد (ع) و تبریک یوم الله 22 بهمن. دیرینه خدمتی حضرتعالی مفتخر به سوابق درخشان وخدمات بی بدیل و نیکنامی بوده و خادمین انقلاب اسلامی و مردم آگاه و متدین تبریز از آن نیک مطلعند. اینجانب وظیفه خود می‌دانم از طرف هواداران فهیم وپر شور تیم تراکتورسازی از حضرتعالی بخاطر کمک مالی به باشگاه تشکر کنم. هر چند زبان در بیان مکنونات قلبی قاصر است . یقینا مردم خادمین خود را فراموش نکرده وهمواره سپاسگزار خواهند بود."

از سوی دیگر در متن نامه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خطاب به دبیری رئیس شورای تبریز و اعضای این شورا می‌خوانید:" تاریخ درخشان ایران اسلامی بخصوص شهر کهن تبریز مرهون خدمات خالصانه مردانی بی‌ادعاست که همت و تلاش را سرلوحه خدمت به مردم بزرگوار و مومن این خطه از دیار میهن عزیز اسلامی قرار دادند، توسعه فرهنگی، اجتماعی و آبادانی این شهر تاریخی میسر نگشته، مگر به همت والای مردانی از جنس ایثار و عاشقان خدمت همچون عزیزان شورای اسلامی کلان شهر تبریز.

وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از قاطبه هواداران فهیم تیم تراکتورسازی از زحمات شما و همکاران محترم در اختصاص کمک مالی به باشگاه تراکتورسازی تشکر و سپاسگزاری کنم. خواهشمندم مراتب سپاس اینجانب را به تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز ابلاغ فرمایید. توفیق شما را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج ) و عنایات خداوند متعال خواهنم."

کد خبر 2234324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha