۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

مردم خراسان شمالی حماسه حضور آفریدند

مردم خراسان شمالی حماسه حضور آفریدند

بجنورد- خبرگزاری مهر: در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم مرکز و شهرستان های تابع خراسان شمالی با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات، حماسه ای دیگر آفریدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم راهپیمایی و تظاهرات سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه شنبه بیست و دوم بهمن ماه با حضور ده ها هزار نفر از مردم انقلابی خراسان شمالی در بجنورد، مرکز استان و مراکز شهرستان های تابع و دهستان ها و روستاهای بزرگ این استان برگزار شد.

اقوام کرد، ترک، ترکمن، تات و فارس این استان اعم از پیروان مذاهب شیعه و سنی دوشادوش یکدیگر به صحنه آمده بودند و با حضور کم نظیر خود در این روز بزرگ، حماسه ای دیدنی از وحدت، امید، حمایت و سیاست آفریدند.

در بجنورد، مرکز استان مراسم راهپیمایی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل میدان شهید بهشتی آغاز شد و ظهر امروز در محل مصلای امام خمینی(ره) به پایان رسید.

در این مکان حجت الاسلام محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی سخنرانی کرد و علاوه بر این در محل مزبور برنامه هایی نظیر اجرای سرود انقلاب توسط هزار و 357 نفر از دانش آموزان مدارس بجنورد، قرائت قطعنامه پاياني يوم الله بيست و دوم بهمن، آتش زدن آدمک استکبار، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه نقاشی و خاطره نویسی، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و ... برگزار شد.

این مراسم در اسفراین نیز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل مجتمع فرهنگی بسیج به سمت میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین و در شیروان نیز از ساعت 10 و 30 دقیقه از محل حسینیه اعظم تا مصلای نماز جمعه برگزار شد و حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان هم سخنران محوری مراسم بود.

راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان از ساعت 9 صبح از چهارراه شهرداری این شهر آغاز شد و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه داشت، در این مراسم قاسم جعفری، نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم سخنران ویژه بود.

مراسم امروز در شهرستان جاجرم از ساعت 10 صبح از مسجد صاحب الزمان به سمت مسجد امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب جاجرم و در گرمه نیز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل مسجد امام زمان(عج) به سمت گلزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام یونس علی گرمابی، امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه در شهرستان فاروج از ساعت 9 و 30 دقیقه از محل میدان مرکزی شهر فاروج به سمت گلزار شهدای گمنام با سخنرانی هادی شوشتری، نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی و در راز و جرگلان نیز از ساعت 10 و 30 دقیقه از محل میدان مرکزی شهر به سمت شهرداری با سخنرانی حجت الاسلام نایب علی نوروزی، امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
 

کد خبر 2234384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha