۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۰۹

خسرو حیدری:

امیدوارم هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردم/ هواداران ما را درک کنند

امیدوارم هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردم/ هواداران ما را درک کنند

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت خود تاکید کرد: به خاطر درمان خود در اردوی کیش حاضر نخواهم بود و امیدوارم که هر چه سریع‌تر به ترکیب تیم بازگردم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، خسرو حیدری در خصوص شرایط خود گفت: با توجه به شرایطی که دارم و با نظر کادر پزشکی همراه تیم به کیش نمی‌روم تا در تهران روند درمانی‌ام را دنبال می‌کنم. امیدوارم هرچه زودتر آسیب دیدگی‌ام رفع شود تا بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی در ادامه افزود: قطعا اردوی کیش می‌تواند به نفع تیم ما باشد تا بچه‌ها با برپایی اردو بتوانند آمادگی خود را بالاتر ببرند. احساس می‌کنم استقلال می‌تواند از کیش آماده‌تر به تهران برگردد تا حضوری پر قدرت در لیگ و آسیا داشته باشد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال در ارتباط با برد استقلال مقابل سایپا اظهار کرد: خدا را شکر در روزی که فولاد در دقایق پایانی به گل رسیده بود، ما توانستیم به برد مهمی برسیم و خود را در صدر جدول نگه داریم. بازی با سایپا یکی از بهترین بازی‌های ما بود و امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم به همین خوبی کار کنیم.

این بازیکن در ادامه خاطرنشان کرد: باید به برهانی بابت 100 گله شدنش تبریک بگویم. امیدوارم آرش که مهاجم خوب و گلزنی است بتواند در ادامه یک رکورد جاودانه دیگر را هم از خود بر جای بگذارد.

حیدری با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در استادیوم گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم در این چهار هفته آخر شرایط استقلال را درک کنند. با توجه به بازی‌های آسیایی که استقلال پیش روی دارد، دلگرمی هواداران خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. مهم‌ترین امتیاز استقلال در این هفته‌های پایانی هواداران می‌توانند باشند و من از آنها می‌خواهم حداقل در این هفته‌های باقی مانده استقلال را تنها نگذارند.

کد خبر 2234390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha