۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

معاون اجرایی باشگاه استقلال خبر داد:

مبعلی از چهارشنبه در تمرین آبی‌پوشان تهرانی

مبعلی از چهارشنبه در تمرین آبی‌پوشان تهرانی

هافبک با تجربه تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان بعد از تسویه حساب با این باشگاه و گرفتن برگه فسخ قرارداد خود را در اردوی آبی‌پوشان پایتخت در کیش می‌رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیوستن ایمان مبعلی به تیم استقلال تهران مسجل شده و این بازیکن پس از تسویه حساب با باشگاه استقلال صنعتی خود را به اردوی آبی‌پوشان پایتخت در کیش خواهد رساند. مبعلی امروز سه‌شنبه نیز جلساتی را با مسئولان باشگاه صنعتی برگزار کرد و منتظر دریافت برگه فسخ قرارداد خود با آنها است.

علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران نیز در خصوص آخرین وضعیت مبعلی به سایت این باشگاه گفت: قرار بود این کار دیروز صورت گیرد که به خاطر جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال صنعتی انجام نگرفت. فردا چهارشنبه مبعلی با دریافت برگه تسویه حساب در اردوی کیش به تیم ما اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان دیگری هم برای لیگ قهرمانان آسیا مد نظر استقلال قرار گرفته‌اند؟، خاطرنشان کرد: ما با باشگاه دیگری وارد مذاکره نشدیم. البته تا روز 29 بهمن‌ماه برای این کار فرصت داریم و قرار است پس از مشورت با قلعه‌نویی در صورت صلاحدید ایشان برای جذب بازیکنی دیگر با باشگاه مربوطه وارد مذاکره شویم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران در مورد اردوی کیش هم گفت: این اردو می‌تواند خیلی به نفع ما باشد زیرا کادر فنی و بازیکنان چند روز کنار هم هستند و می‌توانند به خوبی اهداف و برنامه‌های‌شان را در کنار هم دنبال کنند. امیدواریم که بعد از چند روز تمرین در کیش با آمادگی برگردیم و بتوانیم جدا از موفقیت در لیگ شروع خوبی هم در آسیا داشته باشیم.



 

کد خبر 2234468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha